Speakers list Speaker

Artur Jabłoński

Artur Jabłoński

digitalk

Nauka pisania to niewdzięczne zajęcie. Dobrze wie o tym autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu
www.ArturJablonski.com  oraz bestsellerowej książki Jak pisać, żeby chcieli czytać, który chętnie podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Artur Jabłoński - CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

MARKETING

Past Presentations

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

10:30 - 10:50, 29th of September (Tuesday) 2020/ MARKETING STAGE

Detale, które robią różnice w kampaniach Facebook Ads

16:00 - 16:20, 08th of May (Wednesday) 2019/ Marketing
for Conference Passes+ only

Najczęstsze błędy w reklamie na Facebooku i jak ich uniknąć

11:40 - 12:00, 22nd of May (Tuesday) 2018/ MARKETING STAGE
for Conference Passes+ only

Jak(ie) treści sprzedają? O mariażu Facebook Ads z contentem

15:30 - 16:00, 17th of May (Wednesday) 2017/ MARKETING STAGE