8 momentów w startupie, o których musisz poinformować media

WEBINAR

Nie byłeś obecny?

Twój startup zmienia świat, ale mało kto o tym wie?

Dlaczego warto obejrzeć?

Poinformowanie dziennikarzy o tym, co robi nasz startup w odpowiedniej chwili i we właściwy sposób, może okazać się najlepszą inwestycją w jego promocję. Masz świetny produkt, ale nie wiesz, jak zainteresować nim przedstawicieli mediów? Ten Webinar jest dla Ciebie.

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jakie momenty w rozwoju Twojego biznesu zasługują na uwagę mediów?
  • Jak zwrócić na siebie uwagę dziennikarzy, gdy nie mamy żadnego newsa?
  • Jak opowiadać o swoim produkcie i firmie w ciekawy sposób?
  • Czym jest baza mediów i jak stworzyć taką, która „działa”?
  • Jak budować relacje z dziennikarzami?

Prowadzący

Dlaczego ja?

Krystian Cieślak foto

krystian cieślak

CEO, Co-founder Remarkable Ones

Dyrektor Zarządzający agencji Remarkable Ones specjalizującej się w obsłudze PR startupów i firm technologicznych. Razem z teamem zaanagażowanych konsultantów realizują projekty public relations dla takich marek jak Brainly, TomTom Telematics, Beesfund, Versum, Immersion. Ekspert w dziedzinie budowania relacji z mediami i liderami opinii w internecie. Wykładowca public relations programów Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, Politechniki Warszawskiej, Wyższej Szkole Bankowej oraz Uczelni Łazarskiego.

Organizatorzy

Infoshare logo

Największa w CEE konferencja poświęcona nowym technologiom i startupom.

Dowiedz się więcej
Remarkable logo

Agencja komunikacji - Robimy skuteczny PR dla startupów i innowacji

Dowiedz się więcej