Jobs @ Infoshare

Join Infoshare team!

See job offers

About us

Founded by four tech-passionate friends, Infoshare has always been devoted to sharing practical knowledge among professionals. What started off as a modest event held at a university hall, has grown into a year-round celebration of technology.

At Infoshare, we believe that technology is transforming the world and every aspect of our lives. Therefore, we share what is valuable (share what IS worthy) in the tech world to educate and inspire the Infoshare community.

We achieve this mission primarily through events. Our flagship event is Infoshare Conference, the largest CEE conference dedicated to new technologies, business development, and startups. Each year in Gdańsk, during the main event, dozens of partners, hundreds of speakers, and several thousand participants discuss European technology market trends and business innovations. Infoshare also includes other events such as Infoshare Dev, Infoshare Katowice, and Tech3camp, which take place throughout the year in Poland.

We simply share what is worthy!

Job offers

Commmunity Partnership Manager

See Details

Szukamy otwartej, proaktywnej osoby, której głównym zadaniem będzie nawiązywanie relacji i współpraca z potencjalnymi partnerami społecznościowymi Infoshare (instytucje, organizacje, NGOs reprezentujące branżę IT i ekosystem startupowy) z kraju i zagranicy w celu wzajemnej promocji i szeroko rozumianej współpracy biznesowej. 
Kreatywnego stratega, gotowego na wyzwania i skupionego na budowaniu trwałych relacji.


Zakres odpowiedzialności:

  • Utrzymywanie relacji z Community Partnerami

  • Dbanie oraz rozbudowa sieci Community Partnerów

  • Proaktywna analiza potrzeb Community Partnerów

  • Przygotowanie, aktualizowanie oferty, zakresu świadczeń w Programach Partnerskich

  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z uczestnikami Programów Partnerskich

  • Proaktywne rozbudowywanie, tworzenie Programów Partnerskich


Nasze wymagania:

  • Bardzo dobra komunikacja interpersonalna, łatwość budowania i utrzymywania relacji z członkami społeczności

  • Proaktywność, reagowanie na feedback i potrzeby Partnerów

  • Min.2 lata doświadczenia na zbliżonym stanowisku

  • Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz terminowość

  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz umiejętność wyznaczania priorytetów

  • Umiejętność analizy i interpretacji wyników oraz wyciągania wniosków

  • Język angielski w stopniu komunikatywnym

  • Gotowość do wyjazdów na eventy branżowe

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość branży nowych technologii i ekosystemu startupów

  • Doświadczenie w budowaniu społeczności skupionej wokół nowych technologii

  • Doświadczenie w budowaniu, prowadzeniu programów partnerskich

  • Mile widziana znajomość narzędzi do zarządzania projektami (np. Asana, Jira)


W zamian oferujemy:

  • Pracę bez korpo klimatu, jesteśmy niedużą rodziną (20+ osób), w której wzajemnie się wspieramy, nie tylko w trudnych chwilach.

  • Dużą samodzielność w działaniu - Twoja praca będzie miała istotny, realny wpływ na całą organizację

  • Wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia 6000 - 10000 PLN (brutto UoP, netto B2B);

  • Dowolna forma zatrudnienia (Umowa o pracę, B2B)

  • Możliwość pracy zdalnej

  • Elastyczne godziny pracy

  • Program ISBenefit, w ramach którego możesz wybrać prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport oraz wiele innych benefitów

  • Cykliczne integracje zespołowe


Stawiamy na transparentność, stąd też po każdym etapie procesu rekrutacji powiadamiamy na czym stoisz. Sam proces wygląda następująco:

  1. Zapoznajemy się z Twoim CV*

  2. I spotkanie (online) celem sprawdzenia, czy obie strony czują vibe, flow

  3. Zadanie rekrutacyjne (opcjonalnie)

  4. Jeśli zaiskrzy - II spotkanie z założycielem Infoshare oraz headem zespołu

  5. Decyzja o zatrudnieniu i oferta! / informacja zwrotna.


* - CV wyślij na adres jobs@infoshare.pl
w tytule wpisując “Commmunity Partnership Manager - [Twoje Imię i Nazwisko]

Content Marketing Specialist

See Details

Poszukujemy podobnie myślącego specjalisty umiejącego tworzyć jasne, angażujące treści i komunikaty w języku polskim, jak i angielskim. Mile widziana znajomość branży nowych technologii i ekosystemu startupów.


Zakres odpowiedzialności:

  • Tworzenie, zarządzanie oraz rozwijanie bloga, w tym tworzenie treści konferencyjnych, przygotowanie, koordynacja treści eksperckich

  • Tworzenie, rozwijanie newsletterów (mailowy, LinkedIn) skierowanych do dedykowanych grup docelowych

  • Tworzenie kreatywnych mailingów promujących nasze wydarzenia

  • Tworzenie angażujących treści na Social Media dostosowanych do dedykowanych grup docelowych

  • Przygotowywanie, aktualizacje treści na stronach konferencyjnych

  • Przygotowywanie, aktualizacje treści ofert oraz programów partnerskich


Nasze wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia w obszarze content marketingu, popartego portfolio

  • Umiejętność sprawnego tworzenia zrozumiałych, angażujących treści w języku polskim i angielskim

  • Dobra komunikacja interpersonalna

  • Język angielski w stopniu zaawansowanym

  • Znasz podstawowe zasady SEO

  • Potrafisz efektywnie zarządzać i priorytetyzować powierzone zadania, projekty

  • Proaktywna postawa


Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w pisaniu treści związanych z nowymi technologiami

  • Doświadczenie we współpracy z podmiotami zewnętrznymi (np. agencje PR) oraz partnerami / sponsorami

  • Mile widziane zainteresowanie narzędziami AI

  • Mile widziana znajomość narzędzi do zarządzania projektami (np. Asana, Jira)


W zamian oferujemy:

  • Pracę bez korpo klimatu, jesteśmy niedużą rodziną (20+ osób), w której wzajemnie się wspieramy, nie tylko w trudnych chwilach.

  • Dużą samodzielność w działaniu - Twoja praca będzie miała istotny, realny wpływ na całą organizację

  • Wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia 7000 - 11000 PLN (brutto UoP, netto B2B);

  • Dowolna forma zatrudnienia (Umowa o pracę, B2B)

  • Możliwość pracy zdalnej

  • Elastyczne godziny pracy

  • Program ISBenefit, w ramach którego możesz wybrać prywatną opiekę medyczną,  kartę Multisport oraz wiele innych benefitów

  • Cykliczne integracje zespołowe


Stawiamy na transparentność, stąd też po każdym etapie procesu rekrutacji powiadamiamy na czym stoisz. Sam proces wygląda następująco:

  1. Zapoznajemy się z Twoim CV*

  2. I spotkanie (online) celem sprawdzenia, czy obie strony czują vibe, flow

  3. Zadanie rekrutacyjne (opcjonalnie)

  4. Jeśli zaiskrzy - II spotkanie z założycielem Infoshare oraz headem zespołu

  5. Decyzja o zatrudnieniu i oferta! / informacja zwrotna.


* - CV wyślij na adres jobs@infoshare.pl
w tytule wpisując “Content Marketing Specialist - [Twoje Imię i Nazwisko]

is team on stage