Speakers list agenda

5 transformacyjnych strategii Customer Success: Jak przyspieszyć wzrost i zwiększyć dochód organizacji

13:00 - 13:20, 23rd of May (Thursday) 2024/ MARKETING STAGE

Wszyscy znamy wartość dobrej obsługi klienta z perspektywy konsumenta. 

Gdy sami stajemy po stronie usługodawcy czy producenta, wyobrażenie o idealnej obsłudze zwykle staje się wyzwaniem. Kluczowe jest stworzenie modelu, który satysfakcjonuje klienta, jest wykonalny dla nas i generuje zyski. 

'5 Transformacyjnych Strategii Customer Success' pokazuje, jak osiągnąć ten cel bez zwiększania budżetów marketingowych, ale dzięki praktykom, które wzmacniają relacje i zwiększają wartość dla klienta oraz firmy - poprzez personalizację, angażowanie społeczności i wykorzystanie danych. 

Dowiedz się kiedy, jak i dlaczego obsługa klienta stała się driverem wzrostu nowoczesnych organizacji.

TRACK:
Business Strategy Marketing Strategy
TOPICS:
Sales Strategy Trends

Łukasz Kozłowski

CustomerSuccess.pl