5 transformacyjnych strategii Customer Success: Jak przyspieszyć wzrost i zwiększyć dochód organizacji
13:00 - 13:20, 23rd of May (Thursday) 2024/ MARKETING STAGE
Wszyscy znamy wartość dobrej obsługi klienta z perspektywy konsumenta.
Gdy sami stajemy po stronie usługodawcy czy producenta, wyobrażenie o idealnej obsłudze zwykle staje się wyzwaniem. Kluczowe jest stworzenie modelu, który satysfakcjonuje klienta, jest wykonalny dla nas i generuje zyski.
'5 Transformacyjnych Strategii Customer Success' pokazuje, jak osiągnąć ten cel bez zwiększania budżetów marketingowych, ale dzięki praktykom, które wzmacniają relacje i zwiększają wartość dla klienta oraz firmy - poprzez personalizację, angażowanie społeczności i wykorzystanie danych.
Dowiedz się kiedy, jak i dlaczego obsługa klienta stała się driverem wzrostu nowoczesnych organizacji.
TRACK:
Business Strategy
Marketing Strategy
TOPICS:
Sales Strategy
Trends