BACK

Czy Dynamic Pricing ma sens tylko w liniach lotniczych? Jesteś w błędzie - dowiedz się, jak stworzyć dynamiczną strategię cenową w swoim biznesie!

11:50 - 12:10, 23rd of May (Thursday) 2024/ MARKETING STAGE

Czy wiesz czym jest Dynamic Pricing? Znamy go wszyscy, bo spotykamy go na wielu etapach podejmowania decyzji zakupowych. Chcemy kupić ubezpieczenie naszego samochodu lub kupić bilet lotniczy na nasz city break? Stajemy wtedy naprzeciw Dynamic Pricingu. 

Pomimo że ta praktyka może wydawać się odległa, to Dynamic Pricing można wprowadzać niezależnie od typu biznesu, jaki prowadzisz. A co to daje? Pozwala być Ci krok przed konkurencją i maksymalizować Twoje przychody.

Przykłady spółek, jakim pomagałem wprowadzić taką strategię cenową to:
- E-Commerce'y,
- Internetowe biura podróży, 
- Spółki oferujące Software as a Service (SaaS).

Serdecznie zapraszam na swoją prelekcję jeżeli chcesz poznać moc narzędzia, jakim jest Dynamic Pricing!

TRACK:
Business Strategy Marketing Strategy
TOPICS:
Analysis Sales Strategy