infoShare '18 flashback: Najczęstsze błędy w reklamie na Facebooku i jak ich uniknąć
W wielu firmach korzysta się z reklam na Facebooku. Jednak nie wszędzie reklamy te przynoszą pożądane wyniki. Jakie mogą być tego powody?
Jak działa algorytm silnika reklamowego Facebooka, jak go zrozumieć, jakie ma błędy, skąd Facebook zna zachowania odbiorców? Artur Jabłoński, ekspert ds. e-marketingu, opowiada o celach reklamowych na Facebooku, ich odpowiednim dobieraniu, definiowaniu grup odbiorców oraz o najczęstszych błędach popełnianych podczas ustawiania kampanii reklamowych.
Tags:
LATEST NEWS
Generatywne AI w codzienności marketera — co zmieniło? 28.03.2024
Tegoroczny Infoshare pełen atrakcji! Poznajcie nasze sceny. 13.03.2024
Co musisz potrafić, żeby tworzyć wysokiej jakości voiceboty? 12.03.2024
Poznaj sekrety najlepszych! Top speakerzy na Infoshare’24 12.03.2024
Call For Speakers, czyli jak zostać prelegentem na konferencji Infoshare? 27.02.2024