1. REGISTRATION
Będziesz pierwszym punktem kontaktowym dla uczestników Infoshare i gości specjalnych :) Nasz system to bułka z masłem – wystarczy kliknąć, wydrukować, nakleić naklejkę na identyfikator i się uśmiechnąć! To największa ekipa i świetny sposób na rozpoczęcie przygody z naszym programem wolontariatu!
2. STAGES
Do tej drużyny potrzebujemy detektywów i szybkich biegaczy ;) Zostaniesz przydzielony do jednej z naszych scen, aby pomóc ekipie technicznej i upewnić się, że prelegenci dotrą na scenę na czas. To rzadka okazja do krótkiej pogawędki ze światowej sławy ekspertami.
3. STARTUPS
Będziesz opiekować się młodymi przedsiębiorcami w strefie stoisk startupów i pomagać naszej Head of Startups koordynować matchmaking (spotkania startupów z inwestorami). Jeśli interesują Cię innowacyjne projekty, to jest to zespół dla Ciebie!
4. SPEAKERS
Będziesz pierwszym punktem kontaktowym dla prelegentów Infoshare :) Będziesz udzielać im informacji i pomagać odnaleźć się na konferencji. Mogą poprosić Cię o wezwanie taksówki, znalezienie miejsca na kawę lub doprowadzenie ich na scenę.
5. PARTNERS
Będziesz dbać o naszych partnerów, dostarczać im potrzebnych informacji i rozwiązywać ich problemy. Jeśli interesują Cię firmy z branży IT, to świetna okazja, by porozmawiać z rekruterami i programistami ze światowej klasy marek!
6. SIDE EVENTS
To mobilny zespół :) Zajmiesz się wszystkimi naszymi wydarzeniami towarzyszącymi – dostarczysz niezbędny sprzęt i rozstawisz strefę check-in. Pomożesz również przy koncercie – zgadnij kto wystąpi!
7. MEDIA
To zespół, w którym odnajdą się fani social mediów i początkujący specjaliści do spraw PR. Pomożesz przedstawicielom mediów odnaleźć się na konferencji, współpracująć ściśle z naszą agencją PR, lub będziesz tworzyć content, który wykorzystamy na naszych kanałach social media.