Speakers list agenda

Skuteczna promocja niskim kosztem, czyli jak wydając 2069 zł wygenerowałem 2,35 mln zł przychodu - case study „Finansowy ninja”

14:30 - 15:15, 18th of May (Thursday) 2017/ INSPIRE STAGE

Jak budować markę produktu na długo przed premierą? Jak podtrzymywać zainteresowanie produktem przez dłuższy czas? Jak określić grupy docelowe komunikacji i zbudować odpowiedni zasięg? Jak skonsutruować i opowiedzieć angażującą historię? Przedstawię kilkanaście pomysłów na to, jak niskim kosztem i prostymi środkami opracować i skutecznie zrealizować plan promocji dla dobrego produktu. Samodzielnie i bez wsparcia agencji marketingowych i PR. Całość na przykładzie strategii promocji książki „Finansowy ninja” - samodzielnie wydanego bestsellera, który sprzedany został już w ponad 27 tys. egzemplarzy i wygenerował 2,35 mln zł przychodów. I to wszystko przy minimalnych nakładach na promocję wynoszących około 2000 zł. Zapraszam!

TOPICS:
Marketing

Michał Szafrański

jakoszczedzacpieniadze.pl