Speakers list agenda

Reklama na Facebooku prześwietlona

12:00 - 12:20, 15th of October (Friday) 2021/ MARKETING STAGE

Wydatki polskich firm na reklamę w ekosystemie Facebooka stale rosną, a pandemia tylko przyspieszyła ten trend. Zarazem wielu firmom brakuje jasnych wzorów i benchmarków, często też są popełniane nawet podstawowe błędy. Nic dziwnego, skoro reklama na Facebooku jest tylko nieco bardziej skomplikowana od mechaniki kwantowej.
W swoim wystąpieniu pokażę przeciętne CPMy, CPC i inne wskaźniki w oparciu o bazę tysięcy kampanii prowadzonych w Polsce. Przedstawię też benchmarki branżowe oraz skonstruowane dla poszczególnych grup docelowych z wykorzystaniem AI i metod federated analytics. Porównam to także z danymi ze świata. Przy okazji opowiem o często popełnianych błędach, zarówno takich podstawowych, jak i nieco mniej oczywistych. A wszystko w oparciu o dane zebrane w Q2 i Q3 2021.
Dzięki temu będziesz wreszcie wiedział, czy Twój marketer i Twoja agencja robią dobrą robotę i w jaki sposób im tego pogratulować!

TOPICS:
AI Marketing SocialMedia Performance

Jan Zajac

Sotrender