
"Podpisz się tutaj", czyli jak AI zmienia umowy w marketingu?
17:20 - 17:40, 27th of May (Tuesday) 2025/ MARKETING STAGE
Generatywna AI nie tylko produkuje ogromnie ilości treści, ale też przepisała na nowo zasady gry w marketingowych kontraktach. Co to oznacza dla twórców, agencji i marek?
Czy klient może odmówić zapłaty za projekt stworzony przy użyciu AI? Czy agencja może wstrzymać wynagrodzenie kontrahentowi za „nieautorską” pracę? Jak zmieniają się pola eksploatacji w umowach i co trzeba w nich dopisać, żeby nie obudzić się za późno?
W świecie, gdzie AI staje się częścią procesu kreatywnego łatwo wpaść w pułapki.
Podczas tej prelekcji:
1. Zobaczysz konkretne przykłady klauzul, które dziś w umowach są niezbędne.
2. Dowiesz się, jak zabezpieczyć swoje prawa i wynagrodzenie.
3. Zrozumiesz, na jakie ryzyka prawne potrzebujesz uważać.
Marketing to też kreatywność, a umowy mogą być jej fundamentem - chronią twórców, marki, agencje, a przede wszystkim ... budżety. Przyjdź i zobacz jak je dobrze przemyśleć.