Artur Jabłoński
Założyciel agencji marketingowej digitalk, konsultant i edukator
www.digitalk.pl | www.arturjablonski.com
Założyciel i CEO agencji marketingowej digitalk, wspierającej rozwój firm poprzez doradztwo, szkolenia i/lub obsługę działań marketingowych. Pracował m.in. dla: Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Swiss, Tel Aviv Urban Food Województw Pomorskiego i Kujawsko-Pomorskiego czy Instytutu Matki i Dziecka. Konsultant i edukator. Prowadzi szkolenia, doradza i wspólnie z zespołem realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie. Autor 4 bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” (nr 1 na liście sprzedaży w Empiku w kategorii marketing od 4 lat), „Skuteczna reklama na Linkedin”, „Zrozumieć Marketing", jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com i najchętniej słuchanych podcastów - Konkretnie o Marketingu. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: WSB, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.
Past Presentations
Wiwisekcja Wizerunku
11:00 - 11:20, 23rd of May (Thursday) 2024/ MARKETING STAGE
4 fazy w karierze marketera
14:20 - 14:45, 6th of October (Thursday) 2022/ MARKETING STAGE
Płatna reklama na Linkedin - jak ją robić skutecznie
10:00 - 10:20, 15th of October (Friday) 2021/ MARKETING STAGE
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)
10:30 - 10:50, 29th of September (Tuesday) 2020/ MARKETING STAGE
Detale, które robią różnice w kampaniach Facebook Ads
16:00 - 16:20, 8th of May (Wednesday) 2019/ Marketing
for Conference Passes+ only
Najczęstsze błędy w reklamie na Facebooku i jak ich uniknąć
11:40 - 12:00, 22nd of May (Tuesday) 2018/ MARKETING STAGE
for Conference Passes+ only
Jak(ie) treści sprzedają? O mariażu Facebook Ads z contentem
15:30 - 16:00, 17th of May (Wednesday) 2017/ MARKETING STAGE