
4 kroki do rozwiązania każdego problemu w marketingu i w biznesie
14:50 - 15:10, 28th of May (Wednesday) 2025/ MARKETING STAGE
Opis krótki: W czasach, gdy AI wykonuje coraz więcej zadań to właśnie umiejętność rozwiązywania problemów staje się niezastąpioną kompetencją przyszłości. Poznaj 4 kroki, dzięki którym konsultanci strategiczni m.in. McKinsey zmieniają chaos w klarowne decyzje.
FYI: To wystąpienie pasuje też na Inspire, Growth i Leaders stage, będzie tylko wymagało dobrania innych przykładów.
Prelekcja jest dla wszystkich - i dla początkujących i dla ekspertów.
Opis dłuższy: Rozwiązywanie problemów to umiejętność, która nigdy nie wyjdzie z mody – szczególnie w erze AI. Sztuczna inteligencja przejmuje wiele zadań, ale to ludzie wciąż muszą radzić sobie z wyzwaniami wymagającymi kreatywności, strukturalnego myślenia i strategicznego podejścia. W trakcie mojego wystąpienia pokażę, jak problem solving – uniwersalne narzędzie konsultantów McKinsey czy BCG – może być stosowane w każdej branży i organizacji.
Wspólnie przejdziemy przez cztery kroki, które pozwalają zmienić chaos w klarowne decyzje. To sprawdzone podejście działa zarówno w małych zespołach, jak i w złożonych strukturach korporacyjnych. Uczestnicy dowiedzą się, jak definiować problem, dezagregować go, analizować dane i komunikować pomysły w skuteczny sposób by zachęcić innych do działania.