LinkedIn w B2B Tech: must-have czy dodatek?
13:40 - 14:00, 23rd of May (Thursday) 2024/ MARKETING STAGE
W cyfrowym królestwie toczy się zaciekła walka o uwagę i zaufanie klientów. Firmy B2B Tech niczym rycerze walczą o dominację na cyfrowej arenie. LinkedIn staje się potężnym narzędziem w tej grze o tron.
Ale czy LinkedIn to magiczny miecz, który zapewni zwycięstwo, czy bezużyteczny artefakt?
W tym ringu nie ma miejsca na przypadkowość. W rzeczywistości, sukces na LinkedIn wymaga nie tylko obecności, ale także strategicznego podejścia, precyzji i wytrwałości.
Statystyki mówią same za siebie - 3% użytkowników tworzy treści, a pozostałe 97% korzysta z platformy do obserwowania, oceniania i podejmowania decyzji.
75% kupujących B2B korzysta z mediów społecznościowych przy podejmowaniu decyzji zakupowych, a 50% korzysta z LinkedIn jako zaufanego źródła.
Z ponad miliardem użytkowników na całym świecie (w tym 6 milionów w Polsce!), LinkedIn staje się niezwykle potężnym narzędziem do budowania relacji biznesowych, pozyskiwania cennych leadów oraz ugruntowania swojej pozycji jako eksperta w danej dziedzinie.
Gotowi do walki?