BACK

Jak budować content w oparciu o dane behawioralne

14:45 - 15:10, 7th of October (Friday) 2022/ MARKETING STAGE

Analityka i praca z danymi mało komu kojarzy się z kreatywnością i twórczością. Liczby, wykresy i żmudne snucie wniosków nie jest jednym z highlightów pracy marketera. A szkoda. Rozumiejąc potrzeby i zachowania swoich odbiorców, jesteśmy w stanie przygotowywać content, który precyzyjnie trafi w ich serca, omijając wszystkie pain pointy i frustracje. A cóż lepiej odpowie nam na pytanie „Czego potrzebują moi klienci?” niż mądra i zautomatyzowana analiza behawioralna? 

Podczas swojej prelekcji opowiem o tym skąd brać dane dotyczące zachowań, jak je interpretować, gromadzić i – przede wszystkim – jak z nich korzystać, aby nasze treści były precyzyjną odpowiedzią na bolączki użytkowników. 

TRACK:
Content Performance

Kama Kotowska

kotowskakama.pl