BACK

Behavior-Led Marketing, czyli czemu marketing bez danych jest jak pizza bez sera?

13:50 - 14:10, 25th of May (Thursday) 2023/ MARKETING STAGE

Marketerzy i przedsiębiorcy marnują mnóstwo czasu na wyobrażanie sobie, jak wyglądają ścieżki ich klientów czy wymyślaniu kolejnych optymalizacji, które mają przynieść im złote góry. Głowią się nad „dobrymi praktykami” dla stron i procesów, robią redesigny i rebrandingi i stale pakują budżety w kolejne kampanie reklamowe...kiedy w rzeczywistości najprostsze i najbardziej efektywne rozwiązania dają im sami klienci! A dokładniej ich zachowania (które TRZEBA śledzić i analizować, bo inaczej nasz marketing będzie wyglądał jak pizza bez sera, czyli zupełnie bez sensu).

Marketing to już nie tylko kreatywność i innowacje. To przede wszystkim łączenie ich z miernikami i logiką (first-party data-driven marketing). Behavior-Led Marketing, to natomiast nowatorska technika opierania marketingu i komunikacji na wnioskach wynikających z analizy behawioralnej oraz nakładaniu perspektywy klienta na wszelkie obszary biznesowe. I o tym – oraz o konkretnych przykładach zastosowania tej metody – chcę opowiedzieć. 

TRACK:
Marketing Strategy Content

Kama Kotowska

kotowskakama.pl