Wojtek Ławniczak
Very Human Services
Jeden z najbardziej doświadczonych w Polsce projektantów usług i pionierów service design / thinking, strateg, moderator procesów innowacyjnych, doradca i inwestor. Współpracuje z zarządami firm, organizacji i instytucji w obszarze strategii klientocentrycznych, modeli biznesowych i innowacji, inwestuje w modelu venture design. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services - agencji zajmującej się doradztwem strategicznym i badaniami. Projekty, które prowadził zostały uhonorowane nagrodami "Red Dot Design”, „Honeycomb Awards”, „Power of Content Marketing”, „KTR”. Wykładowca przedmiotów związanych ze strategią, customer centricity, innowacją i service design, prelegent wielu wydarzeń. Współautor książki „Service design po polsku”, artykułów, opracowań i raportów analitycznych dotyczących modeli biznesowych i innowacji usługowych, mentor w programie Design Mentorship, współautor pierwszego w Polsce kursu kohortowego "Innowacje w Firmie". Wybrany jedną z osobowości marketingu, które warto śledzić w internecie wg. rankigów Widoczni 2021 i 2022.
Past Presentations
Konfucjusz w marketingu
10:50 - 11:15, 7th of October (Friday) 2022/ MARKETING STAGE