Speakers list agenda

Planowany rozwój ekosystemu reklamowego Facebook czyli czym zachwycimy klientów w 2015 i 2016 roku [PL]

09:30 - 13:00, 11th of June (Thursday) 2015/ WORKSHOP STAGE #3

Opis warsztatu:

Krótka charakterystyka możliwości, które dają nam narzędzia Ads manager i Power Editor. Omówienie najnowszych kreacji postów i sposobów tergetowania dostępnych w PE i Ads manager. Plany rozwoju ekosystemu reklamowego Facebook i omówienie narzędzi dostępnych w latach 2015 i 2016 

Udostępnienie uczestnikom (na ich kontach reklamowych w FB) nowości reklamowych nie dostępnych jeszcze w Power Editor i Ads manager  

         A) Post Get The Lead

         B) MPA Video

         C) Dynamic Product Ads

         D) Local Awareness

         E) Local Video Ads

         F) CPA to website/  instal app / like page

         G) Statistic Live

         H) Content Monitoring

         I) Listen Product Ads

Każdy uczestnik TRAKCIE warsztatu OTRZYMA DOSTĘP to ww. nowych formatów reklam i rozliczeń.

 

Dla kogo:

Dla każdego, kto planuje prowadzić kampanie na Facebook, szczególnie dedykowane dla osób, które już prowadziły takie działania. Praktyczne informacje dla e-commerce i biznesów lokalnych.

         

Formuła:

Podział na 3-5 osobowe zespoły, które w trakcie warsztatu:

- przygotują strategię,

- opracują komunikację,

- przygotują kreację reklamową,

- dobiorą grupę docelową,

- stworzą kampanie na FB.

Nowe formaty reklam i postów, które wykorzystamy do budowania kampanii:

- Multi-product Ads z CPA i Get Directioni Video

- Local Awareness - nowy format na FB,

- Get The Lead - post który sam zapisuje do newslettera i tworzy Custom Audience,

- post (foto/video) rozliczany wyłącznie za polubienia fanpage.

Statystyka i analiza aktywności na fanpage - trendy i kierunki rozwoju:

- active fans,

- monitorowanie słów kluczowych w wypowiedziach fanów na administrowanym fanpage.

 

Cel:

Uczestnicy poznają nowe udogodnienia, przećwiczą tworzenie postów i reklam z ich wykorzystaniem a zapisane posty i reklamy będą mogli wykorzystać przy realizacji swoich celów marketingowych.

Każda grupa stworzy kampanie dla swojego przedstawiciela. Będziemy się starać, by każda kampania była zupełna i w pełni funkcjonalna po zakończeniu warsztatów.

 

Narzędzia potrzebne w trakcie warsztatów:

- laptop (tablet), najlepiej dla każdego uczestnika (minimum 1 na grupę) - koniecznie z szybkim dostępem do internatu.

Wśród uczestników szkolenia zostaną rozlosowane 3 nagrody o wartości 3000zł każdy.

     

Daniel Kędzierski

FastTony.es