Planowany rozwój ekosystemu reklamowego Facebook czyli czym zachwycimy klientów w 2015 i 2016 roku [PL]
09:30 - 13:00, 11th of June (Thursday) 2015/ WORKSHOP STAGE #3
Opis warsztatu:
Krótka charakterystyka możliwości, które dają nam narzędzia Ads manager i Power Editor. Omówienie najnowszych kreacji postów i sposobów tergetowania dostępnych w PE i Ads manager. Plany rozwoju ekosystemu reklamowego Facebook i omówienie narzędzi dostępnych w latach 2015 i 2016
Udostępnienie uczestnikom (na ich kontach reklamowych w FB) nowości reklamowych nie dostępnych jeszcze w Power Editor i Ads manager
A) Post Get The Lead
B) MPA Video
C) Dynamic Product Ads
D) Local Awareness
E) Local Video Ads
F) CPA to website/ instal app / like page
G) Statistic Live
H) Content Monitoring
I) Listen Product Ads
Każdy uczestnik TRAKCIE warsztatu OTRZYMA DOSTĘP to ww. nowych formatów reklam i rozliczeń.
Dla kogo:
Dla każdego, kto planuje prowadzić kampanie na Facebook, szczególnie dedykowane dla osób, które już prowadziły takie działania. Praktyczne informacje dla e-commerce i biznesów lokalnych.
Formuła:
Podział na 3-5 osobowe zespoły, które w trakcie warsztatu:
- przygotują strategię,
- opracują komunikację,
- przygotują kreację reklamową,
- dobiorą grupę docelową,
- stworzą kampanie na FB.
Nowe formaty reklam i postów, które wykorzystamy do budowania kampanii:
- Multi-product Ads z CPA i Get Directioni Video
- Local Awareness - nowy format na FB,
- Get The Lead - post który sam zapisuje do newslettera i tworzy Custom Audience,
- post (foto/video) rozliczany wyłącznie za polubienia fanpage.
Statystyka i analiza aktywności na fanpage - trendy i kierunki rozwoju:
- active fans,
- monitorowanie słów kluczowych w wypowiedziach fanów na administrowanym fanpage.
Cel:
Uczestnicy poznają nowe udogodnienia, przećwiczą tworzenie postów i reklam z ich wykorzystaniem a zapisane posty i reklamy będą mogli wykorzystać przy realizacji swoich celów marketingowych.
Każda grupa stworzy kampanie dla swojego przedstawiciela. Będziemy się starać, by każda kampania była zupełna i w pełni funkcjonalna po zakończeniu warsztatów.
Narzędzia potrzebne w trakcie warsztatów:
- laptop (tablet), najlepiej dla każdego uczestnika (minimum 1 na grupę) - koniecznie z szybkim dostępem do internatu.
Wśród uczestników szkolenia zostaną rozlosowane 3 nagrody o wartości 3000zł każdy.