Speakers list agenda

Pięć błędnych przekonań, przez które marki wciąż przepalają budżety influencer marketingowe

Wydaje się, że o influencer marketingu powiedziano już wszystko i każdy – zwłaszcza doświadczony marketer – wie, jak skutecznie realizować kampanie z twórcami internetowymi. Tymczasem agencyjna rzeczywistość pokazuje, że niektóre osoby wciąż nie są wolne od błędnych przekonań (np. że płatne wsparcie psuje efekty kampanii). To sprawia, że niejedna marka nie wykorzystuje pełnego potencjału influencer marketingu. Podczas mojej prelekcji opowiem o tym, jak nie wpaść w tę pułapkę i podzielę się praktycznymi radami, jak wykorzystać potencjał twórców. Wszystko na konkretnych przykładach, udowadniających, że takie podejście może bezpośrednio przełożyć się na efektywność (np. 17 tys. instalacji aplikacji wygenerowanych przez 39 tiktoków).

Co wyróżnia moją prelekcję?
- Jak zawsze stworzę prezentację specjalnie na Infoshare (zgłoszony temat nie był przeze mnie nigdzie prezentowany)
- Przedstawię prawdziwe błędne przekonania, z którymi naprawdę spotykają się ludzie z branży
- Podzielę się praktycznymi radami, które mogą się przydać również bardziej doświadczonym marketerom
- Zaprezentuję konkretne przykłady z 2024 i 2025 roku, nie ograniczając się do kampanii zrealizowanych przez Rokmates czy z udziałem twórców zrzeszonych w managemencie tej agencji

LEVEL:
Basic Advanced Expert
TRACK:
Marketing Strategy Social Media
TOPICS:
Influencer Marketing SocialMedia