Monika Czaplicka
Wobuzz
W branży social media od 9 lat. Pracuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klientów. Prowadzi fanpage “Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Jej debiutancka książka “Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Podczas konferencji I love marketing otrzymała I miejsce (z 18) za najlepszą prelekcję głosami prawie 900 widzów zgromadzonych na sali oraz przed komputerami. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii UW, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy.
Past Presentations
Dlaczego hatebrandy powinny kochać social media?
15:30 - 16:00, 18th of May (Wednesday) 2016/ INSPIRE STAGE
10 rzeczy, których konkurencja może Cię nauczyć o hejcie i kryzysach - praktyczny warsztat case studies
09:30 - 13:00, 18th of May (Wednesday) 2016/ WORKSHOP STAGE #4