Marketingowa mapa skarbów: w jaki sposób wizualizować doświadczenia użytkowników
15:30 - 16:00, 23rd of May (Friday) 2014/ XL STAGE
Z roku na rok rośnie ilość informacji, z jakimi mamy do czynienia oraz liczba urządzeń i aplikacji, jakie obsługujemy, aby uporządkować i wykorzystać ten zalew danych. Wierzymy że rolą designu i biznesu jest wzięcie odpowiedzialności za rosnącą złożoność i kształtowanie rzeczywistości przyjaznej użytkownikom. Aby stworzyć takie środowisko, potrzebne są jednak techniki oraz narzędzia służące rozumieniu ludzkich działań i interakcji. Jedną z takich technik jest wizualizacja danych za pomocą map podróży użytkowników, które pomagają rozumieć i projektować doświadczenia w złożonym świecie technologiczno-informacyjnym.
Na podstawie różnorodnych doświadczeń, jakie zdobyliśmy realizując projekty UX przedstawimy:
- w jaki sposób można zobrazować doświadczenia użytkowników,
- co z tego wynika,
- czym różnią się Customer Journey Drafts (CJD) i Customer Journey Maps (CJM),
- jak - korzystając z tych technik - zaprojektować nową usługę lub ulepszyć gotowy produkt,
- i wreszcie - dlaczego projektując nowe usługi warto koncentrować się na użytkowniku.