Marketer spotyka naukowca. Dlaczego warto podsłuchać ich rozmowę?
15:20 - 15:40, 14th of October (Thursday) 2021/ MARKETING STAGE
Ileż to razy robiliśmy dokładnie to, o co prosił klient, a potem słyszeliśmy, że no fajne, fajne, ale nie dla nas. Płatnicy naszych faktur rzadko kiedy wiedzą, czego chcą, a jeszcze rzadziej to werbalizują. Wbrew temu, co często myślimy, bilety Narodowego Banku Polskiego nie są ich jedynym kosztem, a racjonalna użyteczność z pewnością nie jest jedyną nagrodą.
Na szczęście są tacy, który zrozumieli, jak decydują ludzie. Kahneman, Thaler, Ariely czy Shotton. Co prawda nie są marketerami, ale coraz częściej z nimi rozmawiają. A marketerzy coraz chętniej (i świadomiej) z tych rad korzystają. Opowiem o tym, dlaczego warto przyłączyć się do tego grona behawioralnych entuzjastów.