Łukasz Kępiński
CEO i założyciel Tears of Joy, Agencji Social Media Influencer Marketingu.
Tears of Joy
CEO i założyciel Tears of Joy, Agencji Social Media Influencer Marketingu. Wcześniej rozwijał dział Social Media w agencji K2 i na estońskiej surowej ziemi „uczył się w start-upy”. Szuka doskonałych połączeń strategii, mediów, komunikacji i sprzedaży. Stale dzieli się wiedzą i doświadczeniem na wydarzeniach branżowych i biznesowych min: I ❤ Marketing (dwukrotnie nagrodzony I oraz II miejsce), Internet Beta, Europejski Kongres Gospodarczy, Kongres Online Marketing, See Bloggers, Polish National Sales Forum, Business Market, IAB How To i inne. Od listopada 2017 r. organizuje cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych – Środa Dzień Bloga. Fan pływania na bałtyckich falach, flipperów i klocków LEGO.
Past Presentations
Czemu nie lubimy influencerów? Jak zrozumieć kampanie influencerskie?
10:20 - 10:40, 23rd of May (Thursday) 2024/ MARKETING STAGE