Krzysztof Miotk
Konsultant i badacz UX, właściciel agencji UX i podcastu
Quale UX
Konsultant i badacz UX, właściciel agencji UX “Quale” oraz podcastu „UX po Godzinach”. Kierownik pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z Badań UX. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, G2A, mBank, OLX, Booste, Gemini, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.
Past Presentations
Piramida zaufania użytkownika, czyli o tym jak UX pomógł nam zdobyć 50 mln PLN, a następnie wszystko straciliśmy.
14:40 - 15:00, 22nd of May (Wednesday) 2024/ MARKETING STAGE
Stereotypizacja i szufladkowanie, czyli o personach i archetypach słów kilka
10:45 - 11:05, 24th of May (Wednesday) 2023/ MARKETING STAGE