Komunikacja z mediami – jak znaleźć wytrych na dziennikarza
15:20 - 16:10, 22nd of May (Tuesday) 2018/ WORKSHOP STAGE #3
Opis warsztatu: PR to wspaniała forma dotarcia do mediów i promocji swojego produktu/usługi. Jednak dziennikarze uodpornili się na dotychczas stosowane praktyki PR. Jakby tego było mało, w dobie przytłaczającej ilości informacji, jakie wysyłamy i odbieramy, ciężko nie tylko zainteresować dziennikarza, ale w ogóle wybić się ponad szum komunikacyjny i skupić jego uwagę na swojej sprawie.
Czego się nauczysz: Jak zostać zapamiętanym. Nie gwarantuję, że po szkoleniu nie wydasz już ani złotówki na promocję w mediach. Gwarantuję za to, że zrozumiesz redakcyjne niuanse, a także zobaczysz, co pisać i jak pisać, by dziennikarz zwrócił na ciebie uwagę, nawet jeśli komunikujesz trudny/nudny temat.
Doświadczenie: Warsztat skierowany jest do osób zajmujących się szeroko rozumianą promocją, ze szczególnym naciskiem na PR, a także młodych przedsiębiorców/startupów, które nie dysponują budżetami marketingowymi.
Sprzęt i oprogramowanie: Nie jest wymagany. Ewentualne notatki we własnym zakresie.
Język: Polski.
Cena: Udział bezpłatny dla osób spełniających kategorię doświadczenie.