
Filip Werstler
Presentation skills coach for TEDx & global conferences
www.filipwerstler.pl
Trener prezentacji i wystąpień biznesowych, prowadzącym szkolenia dla międzynarodowych firm, instytucji państwowych. Specjalizuje się w szkoleniach z data storytellingu i prezentacji biznesowych. Do jego klientów należą takie firmy jak IBM, AstraZeneca, Orange Polska, ABB, UBS, Comarch S.A czy Rossmann. W swoich szkoleniach szerzy autorską koncepcję zorientowania wystąpień na publiczność (audience-centrism), do której zainspirowała go filozofia firmy Amazon. Prelegent, występujący na konferencjach takich jak TEDxAGHUniversity, iDesign czy InternetBeta. Był mentorem mówców na dwóch wydarzeniach z pod znaku TEDx. Co roku przygotowuje dziesiątki prelegentów na najważniejsze wydarzenia branżowe w Polsce (m.in. Infoshare, Forum IAB, I Love Marketing, Targi e-handlu) jak i na świecie (E3 Expo, Collision Conference).
Upcoming Presentations
Data-driven vs Data-paralyzed - o tym jak właściwie komunikować dane i wpływać na decyzje
14:00 - 14:20, 27th of May (Tuesday) 2025/ MARKETING STAGE
Past Presentations
(Nie)zdrowy rozsądek - o tym jak błędy logiczne wpływają na procesy decyzyjne
14:45 - 15:10, 6th of October (Thursday) 2022/ MARKETING STAGE
Sztuka komunikacji w świecie pełnym polaryzacji - jak zachować racjonalizm w dyskusji?
14:00 - 14:20, 15th of October (Friday) 2021/ MARKETING STAGE
Od danych do sensu - jak w oparciu o dane budować przekonujące komunikaty?
12:00 - 12:20, 28th of September (Monday) 2020/ MARKETING STAGE