
Dobre SEO zaczyna się od audytu
MARKETING STAGE
Najsłabiej działające kampanie SEO to te, które pominęły specjalne przygotowanie techniczne. Ba, najbardziej spektakularne spadki, które nie są karami od Google, to spadki wywołane złą migracją strony. Na postawie 20 lat doświadczeń i setek wykonanych audytów mogę powiedzieć jedno: brak wdrożenia, to prosty przepis na porażkę w SEO. Mogę też śmiało stwierdzić, że każda wyprodukowana bez uwzględnienia specjalisty SEO strona jest możliwa do ulepszenia. O tym wszystkim opowiem starając się nie zanudzić Cię teorią wspólnie. Przeciwnie, zbuduję dla Ciebie checklistę tych elementów audytu, które dają spektakularne efekty i mają równolegle wpływ na sukces Twoich kampanii content marketingowych oraz Google Ads. Nie zabraknie konkretnych narzędzi, przykładów osiąganych efektów, paru ciekawostek wyciekniętych z Google oraz szczypty AI.