Speakers list agenda

Dlaczego jakość na każdym z etapów kampanii marketingowej z influencerami jest najważniejszym czynnikiem determinującym jej skuteczność?

15:35 - 16:00, 6th of October (Thursday) 2022/ MARKETING STAGE

Marketerzy coraz częściej inwestują w influencer marketing. Od kilku lat obserwujemy wyraźny przyrost wydatków w tym obszarze, a kolejne branże, które jeszcze niedawno nie chciały rozmawiać o współpracy z influencerami, teraz aktywnie poszukują specjalistów w tej dziedzinie.

Rosnący popyt to też rosnąca liczba klientów, którzy będą stawiać swoje pierwsze kroki w tym obszarze i popełniać błędy, co może przełożyć się na brak efektywności ich działań.

Kluczem do efektywnej kampanii z influencerami jest weryfikacja jakości na każdym z jej etapów - od doboru twórców, aż po realizację kampanii. Korzyści ze współpracy z jakościowymi twórcami są często wymierne, jak większe zaangażowanie pod postami, więcej kliknięć w linki i wyższe ROI. Orientacja na jakość ma też pewne benefity, które trudno przedstawić liczbowo. Rzetelni twórcy tworzą oryginalniejsze i lepiej dopracowane materiały, bo zdają sobie sprawę, że będą je oglądać prawdziwi odbiorcy. Mają też świadomość, ile pracy włożyli w budowę wizerunku i zaangażowanej społeczności, istnieje więc mniejsze ryzyko, że zostaną bohaterami kontrowersyjnych historii.

Jeśli zależy Ci na budowaniu relacji z twórcami, którzy będą utożsamiać się z Twoją marką na co dzień oraz chcesz uniknąć kryzysu wizerunkowego, postaw na jakość!
 

TRACK:
Social Media Branding

Marta Ślendak

Agencja DDOB