Anna Mościcka
Whites
Head of Marketing w Whites. Wraz ze swoim zespołem planuje i realizuje strategie content i social media marketingowe Klientów. Dba również o wzrost agencji poprzez realizację skutecznych działań marketingowych.
Marketingiem internetowym zajmuje się od 8 lat, kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl. Wcześniej związana z branżą konsultingową, zajmowała się marketingiem w firmie Deloitte.
Współzałożyciel School of New Media i prowadząca szkolenia z obszaru marketingu internetowego i mediów społecznościowych - m.in. w ramach szkoleń Sprawny.Marketing, pr elegentka na licznych konferencjach - min. Kongres Online Marketing, Silesia Marketing Days, Social Media Convent (Brno, Czechy), Social Media Day Poland. W ykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu
Past Presentations
90% klientów z polecenia, czyli dlaczego strategia marketingowa oparta na ludziach jest najskuteczniejsza
15:00 - 15:30, 17th of May (Wednesday) 2017/ MARKETING STAGE