[PL] Uruchamiamy projekt re:infoShare. I bardzo liczymy na Twoją opinię!
Zaczynaliśmy w 2007 roku, kiedy zespół liczył tylko cztery osoby, a uczestników pierwszego wydarzenia było 200. Dziś jesteśmy największą konferencją technologiczną w Europie Środkowo-Wschodniej. W infoShare 2017 udział wzięło 5500 uczestników. W tym roku spodziewamy się 7000. Nasza konferencja skupia deweloperów, marketerów, startupy oraz inwestorów i przedstawicieli biznesu. Naszą misją jest szerzenie wiedzy o nowych technologiach. Dziś wkraczamy w nowy etap. Chcemy z Waszym udziałem przejść przez proces odświeżania naszej marki.
Idzie nowe…
Rebranding to dziś nie tylko zmiana logotypu. To inspirujący i kreatywny proces, którego celem jest przybliżyć obszar działalności firmy, zaangażować odbiorców w tworzenie produktu oraz zachęcać do kontaktu tych, którzy utożsamiają się z wartościami marki i są jej naturalnymi ambasadorami.
Celem naszych działań, które rozpoczynamy dzisiaj wraz z agencją Engram, jest m.in.:
• uspójnienie i całkowite odświeżenie naszej marki,
• poznanie Waszej opinii o nas samych,
• udoskonalenie i dostosowanie infoShare do Waszych potrzeb,
• komunikacyjne uporządkowanie aktywności i inicjatyw powstałych przez lata wokół infoShare,
• stworzenie spójnej, wciągającej narracji, która będzie Was angażować.
Mówimy otwarcie
Rebranding w infoShare przeprowadzamy otwarcie. To oznacza transparentność działań. Będziemy dzielić się z Wami wszystkimi informacjami oraz spostrzeżeniami, które pozyskamy w ramach całego procesu. Będzie on długotrwały, ale wierzcie nam – warto być cierpliwym, bo planujemy wiele zmian. Wszystkie z korzyścią dla Was.
Podczas finalizowania kolejnych etapów i rozpoczynania następnych, weźmiemy pod uwagę Wasze opinie i spostrzeżenia. To dla nas niezwykle cenne, ponieważ potrzebujemy towarzyszy tego procesu, aby mieć pewność, że zmierzamy we właściwym kierunku. By pozostawać z Wami w kontakcie zaprojektowaliśmy rozwiązania, które już dziś pozwolą Wam kreować infoShare.
Wyślij swoją odpowiedź
Oficjalnie uruchamiamy projekt zmian pod nazwą REINFOSHARE. RE- od czasów pierwszych wiadomości e-mail jest odpowiedzią i reakcją. To także dialog, który w dużej mierze we współczesnym świecie przebiega przy wsparciu nowych technologii. RE- to również pierwszy człon wyrazów złożonych, takich jak: znów, powtórnie, na nowo, które w naszym procesie nabierają symbolicznego znaczenia.
Proces rebrandingu to okazja do analiz i refleksji, które pomogą zredefiniować markę na nowo. Dla nas REINFOSHARE, to:
• zaangażowanie społeczności do wyrażenia opinii dotyczących konferencji,
• skupienie uwagi na odbiorcach i ich potrzebach,
• redefiniowane i odkrywanie na nowo marki.
Czas start!
W praktyce będziemy działać zarówno online, jak i offline (w trakcie infoShare 2018). Prosimy o dużą czujność! Zwracajcie uwagę na elementy w przestrzeni AmberExpo, które będą utrzymane w charakterystycznej czarno-żółtej stylistyce. Jest ona tymczasowa i ma symbolizować mocny akcent oraz istotność procesu, który właśnie rozpoczynamy. Będzie on podzielony na cztery etapy.
Etap pierwszy. Jak nas widzicie?
Pierwszy etap pozwoli nam poznać bliżej otoczenie, w którym funkcjonujemy oraz Wasze oczekiwania. Zbadamy także nasze dotychczasowe działania komunikacyjne i podpatrzymy, co się dzieje na świecie. Elementem poznawania naszej marki będą także działania, które planujemy zorganizować już w trakcie najbliższej konferencji. Otóż w kilku miejscach w AmberExpo umieścimy tzw. REsponsynwe ściany. Za ich pomocą chcemy zaangażować Was do dyskusji o nas samych.
Etap drugi. W jaki sposób powinniśmy prowadzić dialog?
Na drugim etapie przygotujemy kilka idei komunikacyjnych, w oparciu o które będziemy chcieli stworzyć nową tożsamość wizualną i werbalną naszej marki. Każda z nich będzie pewną tezą, którą poddamy pod otwartą dyskusję. Po zapoznaniu się w Waszym feedbackiem planujemy docelowo wybrać jedną platformę, która stanie się podstawą do projektowania.
Etap trzeci. Zależy nam na Was. W jaki sposób pozyskać Waszą uwagę i zaangażowanie?
Trzecim etapem będzie przekładanie idei na język wizualny i werbalny marki. Również na tym etapie zaangażujemy Was w dyskusję przedstawiając kilka alternatywnych rozwiązań. Z doświadczenia wiemy, że wzbudzają one najgorętsze dyskusje, dlatego już dzisiaj razem z zespołem Engramu jesteśmy bardzo ciekawi Waszych reakcji. Spodziewamy się bardzo różnorodnych opinii. Wszystkie obiecujemy potraktować bardzo poważnie.
Etap czwarty. Razem rozpoczniemy odliczanie
Finałem naszego procesu będzie etap, w którym wdrożymy w życie nowy kierunek i zaczniemy nabierać rozpędu. Chcemy, by zmiany były zauważalne podczas infoShare 2019.
Towarzysze podróży
Razem z nami drogę do nowego wizerunku pokonuje agencja Engram. To zespół specjalistów - ekspertów strategicznych i kreatywnych designerów – o szerokich kompetencjach i różnorodnych doświadczeniach, których łączy ambicja współtworzenia wyjątkowych marek.
Na koniec
Jeśli macie jakieś sugestie, pomysły czy pytania to zapraszamy do kontaktu. Na wasze komentarze czekamy pod adresem re@infoshare.pl