[PL] Coraz bliżej celu. Za nami badania fokusowe i wywiady z ekspertami w ramach re:infoShare!
Co u nas nowego? Prace analityczne w pełni. Naszemu partnerowi, Agencji Engram, udało się zgromadzić i opisać różnorodne dane - na teraz to ponad 80 stron!
Do tej pory m. in. szukaliśmy różnic i podobieństw między markami konkurencyjnymi, przeanalizowaliśmy obecną tożsamość wizualną i werbalną infoShare, poszukiwaliśmy wzorów i trendów obecnych w branży.
Do analizy posłużyły nam również bezpośrednie obserwacje zachowań uczestników infoShare. To jednak za mało, by mieć pewność, że spojrzeliśmy na infoShare Waszymi oczami. Zachęciło nas to do przeprowadzenia dodatkowych aktywności.
Pierwszą z nich był wywiad z ekspertami,wśród których znalazły się takie osoby, jak Janina Bąk, Jacek Kłosiński, Łukasz Kułakowski. Janina i Jacek skupiali się na samej konferencji. Wskazali nam m. in. ciekawe rozwiązania dotyczące jej realizacji i networkingu uczestników, Łukasz z kolei opowiedział nam o sprytnych rozwiązaniach w kwestii identyfikacji wizualnej i komunikacji, które warto stosować – podsumowuje Kamil z agencji Engram.
Drugim działaniem, które wsparło nas na tym etapie pracy nad rebrandingiem były badania fokusowe. Spotkaliśmy się z gronem dwunastu osób, wśród których znaleźli się programiści, marketerzy i twórcy startupów. Rozmawialiśmy zarówno z tymi, którzy już uczestniczyli w infoShare, jak i z tymi, którzy udział w konferencji mają jeszcze przed sobą. Zaproszone osoby charakteryzowały się różnorodnym doświadczeniem zawodowym, specyfiką pracy, a także podejściem do czerpania wiedzy. Pytaliśmy o ich dotychczasowe doświadczenia z konferencjami oraz plany zawodowe i przeszkody, które stoją na drodze w osiąganiu ich celów.
Nie chcieliśmy prowadzić wielogodzinnych, monotonnych wywiadów, więc przygotowaliśmy kilka konkretnych pytań otwartych, ale zarówno eksperci, jak i uczestnicy wywiadów grupowych pozytywnie nas zaskoczyli - bardzo chętnie rozwijali wypowiedzi, dzielili się przemyśleniami i wnieśli bardzo dużo informacji, które pomogą nam obrać kierunek rozwoju dla infoShare. Co ciekawe, rozmowy nie ustały wraz z końcem oficjalnej części spotkania. Wszyscy wspólnie jeszcze długo dyskutowaliśmy przy pysznej pizzy ☺. Koniecznie zobaczcie zdjęcia na naszym profilu facebookowym!
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za zaangażowanie i chęć pomocy. A wkrótce opowiemy o kolejnym etapie akcji re:infoShare. Śledźcie naszego bloga i kanały social media. Stay tuned!
See also:
LATEST NEWS
Creative team is getting in on the action. In which direction will infoShare go? 10.10.2018
[PL] Pył po infoShare powoli opada. Zakończyliśmy pierwszy etap akcji re:infoShare! 07.06.2018
[PL] Uruchamiamy projekt re:infoShare. I bardzo liczymy na Twoją opinię! 14.05.2018
[EN] The re:infoShare project has just started! We are very curious about your opinion. 14.05.2018