BACK

Rola liderów AI w organizacjach

11:50 - 12:10, 22nd of May (Wednesday) 2024/ MARKETING STAGE

Podczas strategicznego wdrażania AI w organizacji kluczowymi filarami staje się człowiek i technologia. Aby skutecznie wspierać transformację, organizacje muszą zrozumieć, jak te dwa elementy mogą współpracować harmonijnie, zapewniając zarówno innowacyjność, jak i etyczną odpowiedzialność. Zgłębimy metodyki i strategie, które liderzy mogą zastosować, zwłaszcza w działach marketingu, aby zapewnić efektywną współpracę między zespołami a systemami opartymi na AI. Sprawdzimy sposoby, w jakie technologia może nas wspierać. Oraz odpowiemy na kluczowe pytania: w jaki sposób skutecznie wspierać transformację swojej organizacji, jak powinna wyglądać współpraca pomiędzy człowiekiem a sztuczną inteligencją i jaką rolę odegrają w niej marketerzy? 

TRACK:
Business Strategy Marketing Strategy
TOPICS:
AI

Dominika Bucholc

Bucholc Consulting