iSknowledge: Jestem Customer Happiness Managerem. W jaki sposób dbam o uczestników iS?
Klimat tworzą ludzie, którzy są największą wartością każdej konferencji. To oni nadają jej rytm, dodają energii oraz dzielą się z nami tym, co najlepsze - uśmiechem i… wartościowym feedbackiem. Co jest ważne w pracy event managera?
Atka Kruszczyńska, Customer Happiness Manager w infoShare Conference. Jej praca to wynik połączenia analitycznej precyzji, niezawodnej intuicji i głosu serca. Dba o to, by każdy uczestnik wyjątkowo przeżył konferencję i czerpał z niej pełnymi garściami - wiedzę, nowe kontakty biznesowe i koleżeńskie oraz dobrą zabawę. Łączy kompetencje customer service oraz event managera. Prywatnie pasjonatka kultury hip-hopowej.
Klimat tworzą ludzie, którzy są największą wartością każdej konferencji. To oni nadają jej rytm, dodają energii oraz dzielą się z nami tym, co najlepsze - uśmiechem i… wartościowym feedbackiem. Co jest ważne w pracy event managera? Oto 5 najważniejszych zasad, którymi kieruję się na co dzień w swojej pracy.
Zasada nr 1: POTRZEBY UCZESTNIKA INFOSHARE SĄ MOIMI POTRZEBAMI
Ile ludzi, tyle potrzeb. W pracy Event Managera ważna jest umiejętność zmiany perspektywy, by móc wsłuchać się w oczekiwania uczestników, zrozumieć je i zaadresować. Rzeczy oczywiste z punktu widzenia organizatora nie zawsze są klarowne dla osób, które nie mają na co dzień związku z organizacją eventów, stąd zawsze ja i cały team Event Managerów jesteśmy otwarci na sugestie.
Choć doświadczenie w mojej pracy jest istotne, to jest ono tylko dobrym doradcą. Zdecydowanie ważniejsze są dla mnie rozmowy z ludźmi, ich wartości, oczekiwania i samopoczucie. Ta otwartość i przekonanie o dobrych intencjach, pomagają mi w czerpaniu wiedzy o potrzebach naszych uczestników. Staram się wykorzystywać ją planując konferencję. Finalnie mamy przecież ten sam cel - czuć się dobrze podczas konferencji, czerpać inspiracje i cieszyć się wspaniałymi wspomnieniami.
Zasada nr 2: DREAM TEAM TO JA I UCZESTNIK INFOSHARE
Nasz “produkt” to dostęp do wiedzy i inspiracji, a więc biletowana, płatna konferencja. Mimo wszystko uczestnicy infoShare nie są wprost naszymi klientami. Do każdego z Was podchodzimy partnersko, bo wspólnie - ramię w ramię - tworzymy wyjątkową społeczność skupioną wokół nowych technologii. Tylko takie podejście daje nam gwarancję Waszego zadowolenia, ale również szczerego feedbacku. Dzięki temu, co roku otrzymujemy od Was setki ankiet, w których dzielicie się spostrzeżeniami na temat prelegentów, ich wystąpień, organizacji venue czy side eventów. Wasze zaangażowanie to dla nas największa wartość, a im więcej zadowolonych uczestników infoShare, tym większa satysfakcja z pracy i nadzieja na sukces kolejnej edycji konferencji.
Zasada nr 3: ISTNIEJĄ TYLKO MĄDRE PYTANIA I WYCZERPUJĄCE ODPOWIEDZI
Nie ma głupich pytań, a już na pewno nie podczas infoShare! Do dyspozycji uczestników podczas konferencji jesteśmy my - organizatorzy oraz armia wolontariuszy. Wszystko po to, by nic, poza zdobywaniem wiedzy, nie zaprzątało Waszej głowy. Jesteśmy przygotowani i przeszkoleni, by móc odpowiedzieć na każde pytanie. Nie wahajcie się kierować do nas swoich wątpliwości. Wskażemy drogę, podpowiemy, kiedy wystąpi Wasz ulubiony prelegent, jak dotrzeć na After Party i gdzie smacznie zjeść. Porozmawiajmy!
Zasada nr 4: ZWOLNIJ! TO JEDYNY SPOSÓB, BY SZYBCIEJ DOTRZEĆ DO CELU
Czas konferencji jest dla ekipy infoShare bardzo intensywny. Pokonujemy dziesiątki kilometrów, jesteśmy w kilku miejscach jednocześnie i gasimy pożary. Na każdej konferencji zdarzają się bowiem nieprzewidziane sytuacje, które wymagają zaangażowania organizatorów. Trudno złapać oddech, ale to jedna z zasad, którymi się kieruję. Staram się zwolnić, zatrzymać i pomyśleć o Was - naszych uczestnikach. Zastanawiam się, jak się czujecie w danej przestrzeni i czy możemy na bieżąco coś usprawnić, by Wasze doświadczenia podczas infoShare były tylko dobre. Dzięki uważności udaje się ulepszać nawet najmniejsze elementy, które mają ogromny wpływ na naszą konferencyjną rzeczywistość. W tym wypadku ważne jest również spojrzenie z innej perspektywy, o którym wspominałam na początku. Spojrzenie na konferencję Waszymi oczami daje zawsze pozytywny efekt.
Zasada nr 5: OTWARTOŚĆ I UWAŻNOŚĆ KLUCZEM DO SUKCESU
Na koniec zostawiłam moją ulubioną zasadę. Niezależnie od tego co dzieje się wokół, to otwartość i uważność pozwolą na znalezienie wyjścia z każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji. Nasze nastawienie jest bardzo ważne i ma ogromny wpływ na atmosferę, którą tworzymy podczas eventu, a to przecież jego najważniejsza składowa.
Relacje międzyludzkie to z pozoru prosta rzecz, bo jaka w tym trudność, żeby porozmawiać z drugim człowiekiem i wsłuchać się w jego potrzeby? Jak widać, jest to spore wyzwanie, dlatego w momencie, kiedy dopadną Cię wątpliwości - zatrzymaj się, weź głęboki oddech i popatrz sercem. Ono będzie znało zawsze najlepszą odpowiedź!
A jeśli serce podpowiada Ci, by do mnie napisać i porozmawiać o tym, w jaki sposób spełniam się w roli Customer Happines Managera - napisz do mnie: akruszczynska@infoshare.pl lub poprzez profil na LinkedInie :).
Gallery:
Tags:
See also:
LATEST NEWS
Kogo warto zobaczyć na Infoshare Katowice? 31.10.2024
Infoshare Katowice - Sprawdź Agendę! 28.10.2024
Aplikacja bez choćby linijki kodu? Poznaj zalety no-code! 13.05.2024
W pogoni za innowacją — jak wygląda praca zespołów R&D? 09.05.2024
Jak networking, to w niezwykłych okolicznościach — side eventy na Infoshare 02.05.2024
Sztuczna inteligencja — czy cokolwiek więcej się liczy? Nowe trendy w branży tech 26.04.2024