8 momentów w startupie, o których musisz poinformować media
WEBINAR
Nie byłeś obecny?
Twój startup zmienia świat, ale mało kto o tym wie?
Dlaczego warto obejrzeć?
Poinformowanie dziennikarzy o tym, co robi nasz startup w odpowiedniej chwili i we właściwy sposób, może okazać się najlepszą inwestycją w jego promocję. Masz świetny produkt, ale nie wiesz, jak zainteresować nim przedstawicieli mediów? Ten Webinar jest dla Ciebie.
Podczas webinaru dowiesz się:
- Jakie momenty w rozwoju Twojego biznesu zasługują na uwagę mediów?
- Jak zwrócić na siebie uwagę dziennikarzy, gdy nie mamy żadnego newsa?
- Jak opowiadać o swoim produkcie i firmie w ciekawy sposób?
- Czym jest baza mediów i jak stworzyć taką, która „działa”?
- Jak budować relacje z dziennikarzami?
Prowadzący
Dlaczego ja?
krystian cieślak
CEO, Co-founder Remarkable Ones
Dyrektor Zarządzający agencji Remarkable Ones specjalizującej się w obsłudze PR startupów i firm technologicznych. Razem z teamem zaanagażowanych konsultantów realizują projekty public relations dla takich marek jak Brainly, TomTom Telematics, Beesfund, Versum, Immersion. Ekspert w dziedzinie budowania relacji z mediami i liderami opinii w internecie. Wykładowca public relations programów Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, Politechniki Warszawskiej, Wyższej Szkole Bankowej oraz Uczelni Łazarskiego.