Paweł Tkaczyk
brand strategist, best-selling author, allfather
MIDEA
Past Presentations
Targowisko uwagi, czyli dlaczego social media szkodzą Twojej marce
14:30 - 14:50, 23rd of May (Thursday) 2024/ MARKETING STAGE
Biznesowa głowa, czyli co musisz poprzestawiać w głowie, żeby robić lepszy marketing.
10:50 - 11:10, 25th of May (Thursday) 2023/ MARKETING STAGE
Pricing, czyli strategie ustalania cen
10:25 - 10:50, 7th of October (Friday) 2022/ MARKETING STAGE
Pięć filarów perswazji, czyli o sztuce przekonywania, sprzedawania i opowiadania
10:10 - 10:30, 30th of September (Wednesday) 2020/ MARKETING STAGE
Marketing w czasach zero-click, czyli o wkładaniu wszystkich jajek do jednego koszyka.
15:20 - 15:40, 9th of May (Thursday) 2019/ Marketing
for Conference Passes+ only
Dzień, w którym maszyny nas okłamią. O przyszłości storytellingu i sztucznej inteligencji.
11:15 - 11:45, 18th of May (Thursday) 2017/ INSPIRE STAGE
Pytania o markę – jakie pytania zadać, żeby sprawnie zabrać się za budowanie silnej marki?
14:00 - 17:30, 19th of May (Thursday) 2016/ WORKSHOP STAGE #3
„Kultura zjada strategię na śniadanie” – 9 przykazań tworzenia kultury, która zwycięża na rynku
11:00 - 11:30, 19th of May (Thursday) 2016/ INSPIRE STAGE
Co po „Celebrity Splash”? – przyszłość cyfrowej rozrywki [PL] / Beyond „Celebrity Splash” – the future of digital entertainment [EN translation available]
15:00 - 15:30, 12th of June (Friday) 2015/ MAIN STAGE
Groźba nieśmiertelności
14:30 - 15:00, 22nd of May (Thursday) 2014/ MAIN STAGE