
Michał Pawłowski
Kreatywny od zawsze na zawsze, w pracy i poza nią. Moim paliwem jest wszystko co nowe.
Accenture Song
Jestem dyrektorem kreatywnym i copywriterem z ponad 18-letnim doświadczeniem w polskich i zagranicznych agencjach reklamowych. Lubię uważać siebie za aspirującego generalistę, bo pracowałem z klientami i markami z praktycznie każdej branży, ale można powiedzieć, że specjalizuję się w consumer goods & services, retail'u i farmie. Miałem przyjemność i zaszczyt otrzymać ponad 50 nagród za kreatywność i efektywność, które na całe szczęście tylko napędziły moją ciągłą chęć nauki. Pasjonuje mnie wszystko co "nowe" - ludzie, wyzwania, technologie, ale co najważniejsze - pomysły. Pasja, musze przyznać, bardzo przydatna w mojej pracy.
Past Presentations
Technologia i Kreatywność – opowieść o miłości, śmierci i pewnej mizoginistycznej lalce.
12:30 - 12:50, 22nd of May (Wednesday) 2024/ MARKETING STAGE