
Mateusz Szaniewski
Gazeta Wyborcza
Pracę w Wyborczej zaczął w 2010 roku i zmieniał zajęcia wraz z ewolucją gazety. Najpierw 2 lata pracował jako dziennikarz działu zagranicznego, później w sekcji newsowej Wyborcza.pl. Do swoich największych osiągnięć z tego okresu zalicza uparte prowadzenie przez 3 miesiące niszowej, ale ważnej relacji na żywo z wojny w Libii.
W 2012 współtworzył - dwuosobowy wówczas - dział mediów społecznościowych, zajmujący się nie tylko prowadzeniem kanałów w social media, ale też całością kontaktu z Czytelnikami i marketingiem. Od 2015 r. buduje z sukcesami bazę prenumeratorów cyfrowych i strategię komunikacyjną Wyborczej.Obecnie Head of Social Media and Trafiic Acquisition Gazety Wyborczej.
Past Presentations
#subscription first - wydawcy vs. rzeczywistość
16:00 - 16:30, 17th of May (Wednesday) 2017/ MARKETING STAGE