
Maciej Lewiński
Has been squeezing data like a lemon for 15 years to make Google Analytics work for you
maciejlewinski.pl
Mówią o nim Bear Grylls polskiego marketingu – potrafi przeżyć w gąszczu danych, wytropić każdą konwersję i okiełznać najbardziej wymagające narzędzia analityczne. Specjalizuje się w Google Analytics i optymalizacji kampanii marketingowych marek takich jak Empik, Allegro czy mBank. Jego mama twierdzi, że jako dziecko nie bawił się w chowanego, tylko w „szukanie wzorców w danych”. Z czasem stało się jasne, że zamiast liczyć cukierki, woli współczynniki konwersji.
Od 15 lat pokazuje, jak przekuć dane w decyzje, a decyzje w zyski – wszystko po to, by biznesy rosły, a budżety reklamowe były wydawane z głową. Z Poznania wziął upór, oszczędność, dzięki czemu wie, jak wycisnąć maksimum z każdej kampanii. Nie musicie wierzyć na słowo – certyfikaty Google i kilkanaście lat doświadczenia mówią same za siebie.
Upcoming Presentations
Oj, ajajaj Google Analytics
12:05 - 12:25, 28th of May (Wednesday) 2025/ MARKETING STAGE