Cross-border - czy wykorzystujemy jego potencjał?
12:25 - 12:50, 6th of October (Thursday) 2022/ MARKETING STAGE
Sprzedaż transgraniczna to aktualnie jeden z najważniejszych kierunków rozwoju w handlu elektronicznym. Chcieliśmy zbadać w Strix, jak polscy przedsiębiorcy wykorzystują jej potencjał. Przeprowadziliśmy ankiety w ponad czterdziestu polskich firmach prowadzących sprzedaż online, pytając o ich doświadczenia. Zapytaliśmy o różne aspekty rozwoju cross-border w Polsce i sprzedaży internetowej za granicą w ostatnich 12 miesiącach. Z analizy danych powstaje ciekawy obraz kierunku rozwojowego polskich firm, ale również panoramy wyzwań i problemów, przed którymi stają przedsiębiorcy w 2022 roku.
Podczas prezentacji przedstawię najważniejsze wnioski z badań, opowiem o tym, jakie są największe przeszkody i szanse dla przedsiębiorców czynnie działających za granicą, jak i dla tych, którzy dopiero myślą o ekspansji. Wskażę również, z jakimi wyzwaniami marketingowymi mierzą się na co dzień.