6 powodów tego, że Twój marketing B2B nie działa
13:20 - 13:40, 23rd of May (Thursday) 2024/ MARKETING STAGE
Od wielu lat, na początku współpracy z moimi klientami zadaję pytanie: "Czym zajmuje się marketing?". A od niedawna zacząłem pytać konkretnie: "Czym zajmuje się marketing B2B?". Słyszałem chyba wszystkie możliwe odpowiedzi - ale ani razu tej prawidłowej. To pokazuje mi dwie rzeczy: po pierwsze, że praca konsultanta marketingowego B2B - obok pracy piekarza i grabarza - ma sens i zawsze znajdą się klienci, którzy będą jej potrzebować. A po drugie, że w większości firm, do których trafiłem jako manager albo konsultant strategiczny, marketing B2B nie miał prawa działać przed moim dołączeniem. Dlaczego? Bo prawie zawsze brakowało 6 głównych elementów, które decydują o jego powodzeniu. Zapraszam na moje wystąpienie, z którego nie tylko dowiesz się jakie to 6 elementów, ale także poznasz metody, narzędzia, procesy i przykłady jak je zrealizować w Twojej firmie. A wszystko w oparciu o moje konkretne doświadczenia z ponad setką klientów, u których do tej pory naprawiałem marketing B2B. Jeśli Twoja organizacja oferuje produkty lub usługi dla innych firm - te 20 minut może być dla Ciebie sporym game-changerem.