Polscy mistrzowie marketingu na scenie Infoshare
Kogo zobaczymy na Infoshare 2022? 5 prelekcji powracających ekspertów.
Już niecały miesiąc dzieli nas od tegorocznej konferencji Infoshare. I tym razem zaprosiliśmy prelegentów, którzy cieszyli się najlepszymi ocenami w naszych ankietach – wśród nich m.in. Kamil Kozieł, Paweł Tkaczyk, Artur Jabłoński i Magdalena Urbaniak.
Zobacz 5 wybranych prelekcji powracających ekspertów i sprawdź, o czym na Infoshare 2022 opowiedzą prelegenci sceny marketingowej.
5 prelekcji ze sceny Marketing Infoshare 2020
Infoshare 2020 to była wyjątkowa edycja – wtedy konferencja po raz pierwszy odbyła się w październiku, po raz pierwszy (i miejmy nadzieję jedyny) w pełni online. Mieliśmy wówczas wiele powodów do zmartwień, ale o jakość prelekcji nie musieliśmy się martwić. Zobacz powracających mistrzów marketingu i ich prelekcje z Infoshare 2020.
Kamil Kozieł (PrezART)
Ekonomia behawioralna w służbie sprzedaży i marketingu
Lubimy myśleć, że podejmujemy rozsądne decyzje zakupowe. Szkopuł polega na tym, że rozsądek nie jest naszym jedynym doradcą. Prawdę mówiąc, z większością z tych doradców mamy nikły kontakt. Aby więc zrozumieć decyzje zakupowe (tak własne, jak i naszych klientów), trzeba byłoby połączyć ekonomię i psychologię. To połączenie to ekonomia behawioralna. Po jej zdobycze wciąż rzadko sięgają sprzedawcy i marketerzy, a w tej prezentacji z Infoshare 2020 Kamil pokaże, jak można to zmienić.
Prelekcja Kamila na Infoshare 2022: Drobiazgi, które robią różnice w marketingu i sprzedaży
Stosujemy sprawdzone strategie marketingowe, bo działają. I to fajnie, jeżeli działają, ale kłopot zaczyna się wtedy, gdy niby taki sam lejek marketingowy jakiego to ostatnio używaliśmy, tym razem zaczyna szwankować. Wówczas w zespołach zaczynają się walki na dowody anegdotyczne, a rannym w tych starciach zazwyczaj jest budżet. Jak wykorzystać ekonomię behawioralną by zatamować krwawienie lub w ogóle do niego nie dopuścić? O tym na wykładzie.
Paweł Tkaczyk (MIDEA)
Pięć filarów perswazji, czyli o sztuce przekonywania, sprzedawania i opowiadania
Perswazja przydaje się na co dzień, prawda? W pracy, kiedy chcemy przekonać klienta do wybrania naszego rozwiązania (albo szefa do dania nam podwyżki). W domu, kiedy chcemy obejrzeć coś na Netfliksie, ale trzeba do tego przekonać resztę rodziny. Kiedyś ktoś powiedział, że perswazja jest sztuką. To nieprawda. Jest rzemiosłem, które można wyćwiczyć. I kilka ćwiczeń z takiego obowiązkowego zestawu Paweł zaprezentował podczas Infoshare 2020.
Prelekcja Pawła na Infoshare 2022: TBA
Artur Jabłoński (digitalk)
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)
Copywriting to jedna z najważniejszych umiejętności. Czy tworzysz treści na stronę internetową, przygotowujesz teksty reklam na Facebooku albo prowadzisz bloga firmowego. Zawsze piszesz. Musisz więc umieć wyrażać się jasno, ale jednocześnie brzmieć przekonująco. Przydałaby się też odrobina polotu, prawda? Niestety, nauka pisania to niewdzięczne zajęcie. Podczas Infoshare 2020 Artur podzilił się tym, jak myśleć o pisaniu i jakie pytania sobie zadawać, by teksty zawsze trafiały w punkt.
Prelekcja Artura na Infoshare 2022: 4 fazy w karierze marketera
Krótka historia o tym, jak każdy zajmujący się marketingiem – od pracownika agencji reklamowej przez właściciela biznesu po marketerów jako takich – musi w swojej karierze przejść podobną ewolucję w sposobie myślenia o planowaniu, egzekwowaniu i efektywności kampanii reklamowych w internecie i poza nim.
Filip Werstler (filipwerstler.pl)
Od danych do sensu - jak w oparciu o dane budować przekonujące komunikaty?
Jeszcze do niedawna prezentacja danych kojarzyła się z nudą, a pracownicy delegowani na podsumowania kwartalne nierzadko zastanawiali się za jakie korporacyjne grzechy wysłał ich tam szef. Do czasu. Okazało się, że jeśli twarde dane połączymy z odpowiednią narracją i oprawą wizualną, staną się one motorem napędowym komunikacji biznesowej. Podczas tej prelekcji z Infoshare 2020 Filip poruszył wątek Data Storytellingu i dlaczego może być kluczową kompetencją w komunikacji biznesowej. Opowiedział też jak budować strukturę narracji w oparciu o dane i jak od danych przejść do wniosków a od wniosków - do trafnych decyzji.
Prelekcja Filipa na Infoshare 2022: (Nie)zdrowy rozsądek - o tym jak błędy logiczne wpływają na procesy decyzyjne
Niejedna marka padła ofiarą uproszczeń pewnej grupy klientów przez prosty błąd logiczny, którego efektem było viralowe wideo w sieci czy kryzys wizerunkowy. W związku z tym, w tym roku Filip omówi kwestie zdrowego rozsądku: Czy aby na pewno jest zdrowy? Jakie schematy prowadzą nas do podejmowania nietrafionych decyzji? Czy da się żyć bez uproszczeń i błędów logicznych?
Wiktoria Wójcik (inSTREAMLY)
Real friendships in virtual world. How Gen Z meets new friends? What does it mean for the world of advertising?
Dawniej nowych znajomych poznawało się na placu zabaw lub w szkole. Teraz dostępne jest jeszcze jedno, bardzo duże miejsce: Internet z mediami społecznościowymi i grami.
Dla 26% Gen Z, światy i relacje online i offline są połączone i identyczne. Na pierwszy rzut oka można by pomyśleć, że "świat zwariował" - ale prawda jest inna. W tym wystąpieniu z Infoshare 2020, Wiktoria wyjaśnia, dlaczego użytkownicy oglądają innych ludzi robiących zwykłe rzeczy na transmisjach na żywo, dlaczego grupy na Facebooku i Discord są tak "poważnym biznesem", i wreszcie, czego marki mogą się z tego nauczyć i jak przełożyć to na codzienną pracę.
Prelekcja Wiktorii na Infoshare 2022: Metaverse - buzzword or the future?
Niezaprzeczalnym zwycięzcą buzzword awards w 2022 roku jest "metaverse". Wróćmy więc do podstaw i porozmawiajmy o tym, czym naprawdę jest wizja metaverse, co musi się wydarzyć, aby stała się rzeczywistością i dlaczego tak się stanie. A zwłaszcza: dlaczego powinno cię to obchodzić. SPOILER: metaverse nie jest o NFT, Web3, Roblox i Decentraland.
Uwaga! W tym roku Wiktoria wystąpi na scenie Inspire.
Kto jeszcze wystąpi na scenie marketingowej Infoshare 2022?
Dwa dni prelekcji – tyle obiecaliśmy i słowa dotrzymujemy. Czytaj dalej i zobacz kto i o czym będzie jeszcze opowiadał na scenie Marketing Infoshare 2022.
Franciszek Georgiew (Tigers)
Storytelling jako dźwignia do biznesowego wzrostu. Jak marketing może przeniknąć do DNA organizacji i jej procesów?
Firma to tak naprawdę mit, który opowiadamy sobie przy ognisku. Rolą marketingu jest stać na straży prawdziwości i aktualności tego mitu. Niestety, z 7P marketingu większość marketerów zajmuje się głównie "Promocją". Marketing jako dziedzina ma potencjał, by być głównym driverem wzrostu organizacji, zarówno jeśli chodzi o przyciąganie klientów, pracowników, jak i tworzenie społeczności kibicujących firmie osób. W jaki sposób dbam o to w firmach, które prowadzę? Opowiem o perspektywie marketing-driven CEO i wieloletnich staraniach w utrzymywaniu historii relewantną dla zmieniającego się w Tigers segmentu klientów.
Magdalena Urbaniak (MaxTractor)
Oto potęga języka! Jak soczysty claim potrafi wzmocnić markę.
Co sprawia, że jedno hasło wpada nam w ucho i w oko, a inne (choć siedziały nad nim tęgie umysły) przelatuje bez echa? Jak buduje się komunikaty, które angażują i sprawiają, że chcemy poznać konkretną markę bliżej? Jak w ogóle mówić, aby nas słuchano? W trakcie wystąpienia zrobię dekonstrukcję strategii komunikacji, które wygrały walkę o uwagę klientów. Wyjaśnię, jak budować takie, które zostają w głowie, przyciągają uwagę i budują solidną relację między organizacją o odbiorcami.
Paweł Sala (FreshMail / Vercom)
Komunikacja głupcze... czyli jak poprawić komunikację z klientami obecnymi i przyszłymi
Poznaj 5 sprawdzonych sposobów na poprawienie komunikacji z klientami i przyszłymi klientami Twojej firmy. Dowiedz się jak komunikować się z Twoimi odbiorcami tak, aby na widok wiadomości od Ciebie na ich twarzach pojawiał się uśmiech a nie grymas poirytowania czy wręcz wkur...W trakcie prelekcji przedstawię sposoby, które można spokojnie zaadoptować w większości organizacji w ciągu tygodnia po Infoshare :)
Martyna Tarnawska (Socjomania)
Czy wszyscy marketerzy to adwokaci diabła? Etyczny marketing
Marketing wzmacnia materializm, hedonizm i eudajmonizm*, często używając przy tym trudnych słów, których nawet ich target nie rozumie. Czy nasze działania, jako marketerów, mogą być etyczne i zaprojektowane dla konsumentów i ich otoczenia? Jakie taktyki mogą wspierać etyczny marketing, a które krótkofalowe działania mogą mieć dla naszego biznesu, ale także dla nas samych, krytyczne rezultaty? Jak być marketerem, który może patrzeć ze spokojem w lustro? Na prelekcji zostaną wskazane konkretne przykłady i narzędzia do codziennej pracy marketerów wraz z ich współpracownikami.
Tomasz Palak (tomaszpalak.pl)
Prawa nie unikniesz, ale możesz uniknąć niebezpiecznych przepisów
Nieraz łatwo z niewiedzy wpakować się w prawne kłopoty. A prawo może wydawać się niezrozumiałe i odpychająco nudne. Po wystąpieniu Tomasza będziesz czuć się znacznie bezpieczniej i umiejętnie omijać kłopoty z paragrafami.
Cyrill Gross (Mailix by Mayoris)
Email is dead? No! Email is interactive.
Mówi się, że e-mail jest martwy od prawie 2 dekad. Jednak wykazał się on większą odpornością niż wielu się spodziewało i dojrzał do roli podstawy cyfrowej komunikacji. Pomimo braku nowoczesnego standardu języków znaczników i raczej chwiejnego wsparcia dla współczesnego html, niektórym udało się przekształcić e-maile w interaktywne narzędzie komunikacji i zwiększyć uwagę użytkowników, zabawę oraz konwersje. Dowiedz się z pierwszej ręki, co można zrobić w mailu w 2022 roku: co można zrobić z html i css w emailach, co potrafi AMP4email i jak zbudować odpowiedni fallback dla skamielin wśród klientów email.
Anna Hołdyńska (grupa Pracuj S.A.)
Ale z tymi babami to dajcie spokój, kto to słyszał. Czyli jak zmiana końcówki zmienia świat biznesu, HR, produktu i marketingu.
W 2021 Anna przeprowadziła największe w Polsce badanie o feminatywach i języku ofert pracy. Podczas wystąpienia na Infoshare powie kilka słów o diversity, inclusion i feminatywach. Wyjaśni też, jak bez budżetu przebadać 20 000 respondentek i respondentów, jak podając wyniki badania wywołać eksplozję w sieci i dotrzeć do 3,5 miliona użytkowników i w końcu: po co każdy/a z nas może przestać być dziadersem językowym.
Wojtek Ławniczak (Very Human Services)
Konfucjusz w marketingu
W kraju szybkich zmian nie ma lepszego i tańszego sposobu na dotrzymanie kroku najlepszym niż kopiowanie liderów. Także polski rynek ma bogatą tradycję podróbek, nie ma się tu co pieścić. Zasadniczo nie było i nie ma różnicy pomiędzy podróbkami w Polsce, Turcji czy Chinach. Tyle, że w Chinach ma ono inne podłoże kulturowe. I o nim jest ta opowieść, bo w mojej ocenie kopiowanie jest dobrym punktem wyjścia do rozwoju i innowacji. W prezentacji będzie mowa o tym, w jaki sposób można praktycznie, kreatywnie, innowacyjnie i etycznie wykorzystać je w marketingu korzystając z pewnej ... japońskiej metody.
Witold Wrodarczyk (Adequate)
Privacy & Cookieless - Czy jesteśmy gotowi?
Czy jesteśmy gotowi na nadchodzący, zorientowany na prywatność "świat bez ciasteczek"? Jak dostosować analitykę i śledzenie użytkownika, by robić to zgodnie z prawem i wciąż zbierać wysokiej jakości dane? W trakcie tegorocznej konferencji Infoshare opowiem o problemach wynikających z zastosowania ciasteczek, w jaki sposób Unia Europejska i dostawcy technologii z Apple na czele rozpoczęli proces, który doprowadził do jednej z największych rewolucji w podejściu do danych. Przedstawię dostępne narzędzia, takie jak śledzenie serwer-serwer oraz wykorzystanie 1st party data do śledzenia konwersji. Przypomnę o konieczności zarządzania zgodami. Wreszcie: Privacy Sandobox - na czym to polega i co to dla nas oznacza.
Mateusz Krogulec (Agencja DDOB)
Dlaczego jakość na każdym z etapów kampanii marketingowej z influencerami jest najważniejszym czynnikiem determinującym jej skuteczność?
Kluczem do efektywnej kampanii z influencerami jest weryfikacja jakości na każdym z jej etapów - od doboru twórców, aż po realizację kampanii. Korzyści ze współpracy z jakościowymi twórcami są często wymierne, jak większe zaangażowanie pod postami, więcej kliknięć w linki i wyższe ROI. Jeśli zależy Ci na budowaniu relacji z twórcami, którzy będą utożsamiać się z Twoją marką na co dzień oraz chcesz uniknąć kryzysu wizerunkowego, postaw na jakość!
Kamila Kotowska (cux.io)
Jak budować content w oparciu o dane behawioralne
Analityka i praca z danymi mało komu kojarzy się z kreatywnością i twórczością. Liczby, wykresy i żmudne snucie wniosków nie jest jednym z highlightów pracy marketera. A szkoda. Rozumiejąc potrzeby i zachowania swoich odbiorców, jesteśmy w stanie przygotowywać content, który precyzyjnie trafi w ich serca, omijając wszystkie pain pointy i frustracje. A cóż lepiej odpowie nam na pytanie „Czego potrzebują moi klienci?” niż mądra i zautomatyzowana analiza behawioralna? Podczas swojej prelekcji opowiem o tym, skąd brać dane dotyczące zachowań, jak je interpretować, gromadzić i – przede wszystkim – jak z nich korzystać, aby nasze treści były precyzyjną odpowiedzią na bolączki użytkowników.
Janek Sikora (Plente)
Umysły są jak spadochrony, działają tylko wtedy, gdy są otwarte
Wykorzystując kilka use case'ów chciałbym podzielić się sposobami, które mogą zbliżyć klienta w podróży jaką jest “podjęcie decyzji zakupowej” czyli od pierwszego styku z marką, aż do zbudowania więzi i pozyskania go jako klienta. Podczas prezentacji dowiesz się, jak nasz mózg i percepcja bezprecedensowo działają na domknięcie sprzedaży w relacji online, offline, face2face – a co najważniejsze w relacji human2human.
Mike Korba (user.com)
Make them remember you – krótka historia o wspaniałym doświadczeniu klienta
Dawno, dawno temu... Stop! To nie będzie bajka, której fabuła umiejscowiona jest w przeszłości. To będzie opowieść o podróży pełnej przygód i emocji. Historia pewnej relacji opartej na zaufaniu i lojalności. Historia o przyszłości – Twojej i Twoich klientów. Dowiedz się, jak stworzyć tak wspaniałe doświadczenia klienta, by po usłyszeniu nazwy Twojej firmy klienci chcieli powiedzieć: shut up and take my money!
Maciej Sznitowski (brandoholik.pl)
Nie zapomnij o fundamentalnym elemencie marketingu
Budowanie marki postrzegane jest jako mało konkretne działania wizerunkowe. Głównie dlatego, że samo zdefiniowanie „czym jest marka” stanowi wyzwanie. Wbrew temu, co mówią niektórzy guru, marka nie jest jakimś „gut feeling”. Marka ma swoją fizyczną, namacalną postać – to ślad pamięciowy w głowach klientów. Budowanie marki polega na skutecznym zapisaniu się w czyjejś świadomości, więc powinniśmy sięgnąć po wiedzę odnośnie tego, jak działa ludzka pamięć.
Dołącz do nas na Infoshare 2022!
Tutaj zaczerpniesz wiedzę od najlepszych ekspertów marketingu, znajdziesz masę inspiracji i wzniesiesz swój biznes na wyższy poziom. Ale to nie wszystko… Zbudujesz także sieć kontaktów – nie tylko w licznych strefach relaksu, ale także – a może przede wszystkim – w trakcie naszych wydarzeń towarzyszących. Czeka na Ciebie m.in. Great Networking Party z koncertem duetu KARAŚ/ROGUCKI.
Zobacz więcej powodów, dlaczego warto zapisać się na Infoshare 2022>>>
Psst… 22 września ceny biletów wzrosną. Kup swoją wejściówkę już dziś i zaoszczędź stówkę.
Tags:
LATEST NEWS
Warsztat Infoshare Katowice: Zamień observability w przewagę 20.11.2024
Zapisz się na Round Tables, Speed Dating i Matchmaking! 🗣 13.11.2024
Ostatni dzwonek na tańszy bilet! 🚨 12.11.2024
Kogo warto zobaczyć na Infoshare Katowice? 31.10.2024
Infoshare Katowice - Sprawdź Agendę! 28.10.2024
Aplikacja bez choćby linijki kodu? Poznaj zalety no-code! 13.05.2024