infoShare '18 flashback: Najczęstsze błędy w reklamie na Facebooku i jak ich uniknąć
W wielu firmach korzysta się z reklam na Facebooku. Jednak nie wszędzie reklamy te przynoszą pożądane wyniki. Jakie mogą być tego powody?
Jak działa algorytm silnika reklamowego Facebooka, jak go zrozumieć, jakie ma błędy, skąd Facebook zna zachowania odbiorców? Artur Jabłoński, ekspert ds. e-marketingu, opowiada o celach reklamowych na Facebooku, ich odpowiednim dobieraniu, definiowaniu grup odbiorców oraz o najczęstszych błędach popełnianych podczas ustawiania kampanii reklamowych.
Tags:
LATEST NEWS
Sztuczna inteligencja — czy cokolwiek więcej się liczy? Nowe trendy w branży tech 26.04.2024
Nowoczesna aplikacja — jaka jest i jak ją stworzyć? 19.04.2024
Feedback czy rada? O mentoringu w świecie IT 18.04.2024
Influencerofobia — Wy też ją macie? Sprawdźcie to, podczas Infoshare! 17.04.2024
Infoshare bez barier — accesibility na naszej konferencji 11.04.2024