Influencerofobia — Wy też ją macie? Sprawdźcie to, podczas Infoshare!
Nawet najciekawsze i najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne potrzebują sprawnego marketingu! W Infoshare o tym wiemy, dlatego co roku występują u nas najwięksi specjaliści z obszaru marketingu. Sprawdźcie, jakie tematy będą na topie tym razem.
Infoshare to jedna największa konferencja technologiczna w Europie Środkowo-Wschodniej. Świetnie zdajemy sobie sprawę, że nawet najciekawsze innowacje potrzebują skutecznego marketingu, dlatego od lat zapraszamy specjalistów z tej dziedziny, by dzielili się z uczestnikami konferencji swoim doświadczeniem. Tegoroczni prelegenci to eksperci z najlepszych firm marketingowych i nie tylko. Przekonajcie się, o czym będą mówić w tym roku!
Zmiany, zmiany… wszędzie zmiany — a co słychać w marketingu?
Cały świat ulega intensywnym i dynamicznym przemianom. W ostatnich latach przedsiębiorstwa mierzyły się z wieloma problemami takimi jak pandemia SARS-COV-2 i kryzys gospodarczy. Wszystkie te wydarzenia odcisnęły swoje piętno na kondycji firm, ale ten okres to nie tylko negatywy i trudności, pojawiły się również nowe ciekawe narzędzia… tak — mowa o AI.
Innowacyjne rozwiązania i możliwość automatyzacji i optymalizacji wielu procesów, w tym marketingowych — to z pewnością zalety sztucznej inteligencji, warto jednak pamiętać, że rozwój AI to także nowe wyzwania. Podczas tegorocznych prelekcji marketingowych o tym, co zmieniła sztuczna inteligencja opowiedzą tacy specjaliści jak Michał Zieliński z Sembot czy Katarzyna Krzywicka, właścicielka kancelarii adwokackiej wspierającej przedsiębiorców.
Dowiecie się m.in. jak zmienił się performace marketing i jak ma się prawo autorskie do korzystania z AI. Możecie liczyć na sporo użytecznych tipów i posłuchać przykładów z prawdziwych procesów sądowych dotyczących wytworów będących dziełem sztucznej inteligencji.
Łukasz Kosuniak, konsultant i praktyk marketingu B2B
Łukasz rozpoczynał swoją karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Nieco później stworzył od podstaw, dział marketingu B2B w Samsung Electronics Poland. Jednym z jego sukcesów gdzie była pierwsza w Polsce (i jedna z pierwszych w Europie) implementacja systemu automatyzacji marketingu klasy korporacyjnej. Aktualnie Łukasz spełnia się w roli konsultanta, wspierając firmy w budowaniu i wdrażaniu nowoczesnych strategii marketingu B2B.
Kondycja marketingu w polskich firmach, czyli marketingowa ściema
Dla wielu marketerów jasny jest fakt, że w razie problemów, to właśnie ich działowi tnie się finansowanie. Ba! Nawet gdy firma problemów nie ma, często każde działanie i pomysł trzeba solidnie umotywować (najlepiej przedstawiając dokładny zwrot z inwestycji). Podczas swojego wystąpienia Łukasz wyjaśni Wam:
- skąd się bierze naturalna niechęć lub umniejszanie marketingu w Polskich firmach,
- do czego prowadzi traktowanie marketingu wyłącznie jak zbytecznego kosztu,
- jak wygląda i jakie ma cele profesjonalny marketing,
- od czego zacząć profesjonalne działania marketingowe — szczególnie w B2B.
Video obowiązkowym elementem content marketingu, czyli jak skutecznie działać w social mediach
Treści video stają się coraz popularniejszą formą komunikacji z klientem. Stanowi to wyzwanie nie tylko dla przedsiębiorców, którzy nie chcą zostać w tyle, ale również dla marketerów. Umiejętność tworzenia i edycji video staje się normą w ofertach pracy szczególnie dla specjalistów ds. mediów społecznościowych. Na scenie marketingowej staną również eksperci w tym temacie. Dowiedzcie się, jakie video tworzyć dla Waszych odbiorców na różnych etapach relacji.
Rozmawiając na temat social mediów, nie można pominąć tematu influencerów. W jednej z tegorocznych prelekcji poznacie wady i zalety długotrwałej współpracy z nimi. Dowiecie się także czym jest zjawisko influfobii i jak go uniknąć, a kiedy już się z niej wyleczycie, zapraszamy na wystąpienia na temat LinkedIna. Przekonajcie się, jak zamienić Wasze konto w skuteczne narzędzie do komunikacji z klientem… i sprzedaży. Skorzystajcie z wiedzy i doświadczenia najlepszych speców w zakresie mediów społecznościowych i komunikacji.
Paweł Tkaczyk, MIDEA SP. Z O.O.
Paweł, jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Jego supermocą jest budowanie silnych marek. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor, dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, jest autorem książek („Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”) i prowadzi szkolenia.
„Kreatywność w liczbach. Czy wykresy zabijają marketing?”
Marketing to nie tylko działania kreatywne… a raczej: czasem ta kreatywność kryje się nie do końca tam, gdzie normalnie by się jej człowiek spodziewał. Planowanie skutecznych i spójnych działań i tworzenie dobrej strategii wymaga analizowania danych, jednak wielu marketerów boi się tego zadania lub nie czuje się dość kompetentna w tym zakresie. Czy zatem polegają wyłącznie na intuicji?
Wpadnijcie koniecznie na wystąpienie Kamy Kotowskiej. Kama wskaże Wam, w jaki sposób czerpać natchnienie z liczb. Warto skorzystać z tej wiedzy.
„67% marketerów uważa, że marketing oparty na danych poprawia szybkość i trafność ich decyzji. Jednak...tylko 24% z nich systematycznie zbiera i aktualizuje dane, a aż 43% przyznaje, że brakuje im analitycznych skilli. Czyżby bali się, że wykresy zabijają kreatywność? Czy cyferki przerażają marketerów? Opowiem o tym, jak nie bać się analityki i wykorzystać dane na swoją korzyść”.
Kama Kotowska, head of growth, cux.io.
Kama Kotowska Head of Growth w cux.io.
Od lat związana z branżą kreatywną. Kama jest prelegentką wielu konferencji, działa też jako trenerka i wykładowczyni. Jest ekspertką Behavior-Led Marketingu, który łączy kreatywność z analityką behawioralną i pracą z danymi. Jako entuzjastka Content i Growth Marketingu stawia przede wszystkim na nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowanie strategii kreatywnych. Mówi o sobie Creative MacGyver.
Dołącz do nas na Infoshare
Infoshare to niesamowita konferencja pozwalająca na rozwijanie swoich umiejętności i czerpanie z wiedzy najlepszych specjalistów z różnych dziedzin. To jednak nie wszystko! Fantastyczne wydarzenia towarzyszące zdobywaniu wiedzy pozwalają na poznanie ekspertów i nawiązanie nowych relacji zarówno tych zawodowych, jak i towarzyskich.
Zarejestruj się i nie przegap tej okazji.
Tags:
LATEST NEWS
Aplikacja bez choćby linijki kodu? Poznaj zalety no-code! 13.05.2024
W pogoni za innowacją — jak wygląda praca zespołów R&D? 09.05.2024
Jak networking, to w niezwykłych okolicznościach — side eventy na Infoshare 02.05.2024
Sztuczna inteligencja — czy cokolwiek więcej się liczy? Nowe trendy w branży tech 26.04.2024
Nowoczesna aplikacja — jaka jest i jak ją stworzyć? 19.04.2024