Przemysław Szuder
Microsoft
Przemysław Szuder odpowiada za strategię sprzedaży rozwiązań Microsoft do segmentu Klientów Kluczowych, firm Małych i Średnich oraz współpracę z kanałem partnerskim. Z polskim oddziałem Microsoft jest związany od lipca 2009 roku, kiedy dołączył do kierownictwa firmy, obejmując stanowisko Dyrektora Finansowego. W styczniu 2011 roku awansował na stanowisko Dyrektora działu Business & Marketing Organization na którym odpowiadał za realizację strategicznych celów firmy, działalność marketingową oraz rozwój nowych linii biznesowych.
Karierę zawodową rozpoczynał w Procter&Gamble, gdzie przez wiele lat zajmował różne stanowiska finansowe, jak również był odpowiedzialny za połączenie z firmą Gillette. Bezpośrednio przed przejściem do Microsoft przez dwa lata był związany z firmą Dell, gdzie zajmował stanowisko Business Controllera. Był odpowiedzialny za proces planowania strategicznego, controllingu finansowego oraz efektywności sprzedaży.
Przemysław Szuder jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W 2013 roku ukończył program Executive MBA w IMD w Lozannie. Jego pasją jest sport, szczególnie kolarstwo, triathlon i bieganie.
Past Presentations
Panel: Iloraz sztucznej inteligencji Potencjał AI w polskiej gospodarce
15:00 - 16:30, 23rd of May (Wednesday) 2018/ LEADERS EVENT
for Investor&Executive Passes only