Speakers list agenda

YT vs FB: czyli kanał na YouTube nowym fan pagem (bo blogiem i stroną www to już dawno).

16:00 - 16:20, 22nd of May (Tuesday) 2018/ MARKETING STAGE
for Conference Passes+ only

Myślenie o YouTube jedynie w kategoriach najpopularniejszej platformy wideo to jeden z największych błędów większości obecnych marketerów. YT to nie tylko druga największa wyszukiwarka na świecie (spięta bezpośrednio również z tą pierwszą), ale i jedno z najbardziej popularnych (i najbardziej angażujących!) mediów społecznościowych (o czym większość autorów rankingów social media zdaje się zapominać). Na podstawie autorskich analiz ilościowych, case studies i eksperckiego know-how pokażę, dlaczego własny kanał na YouTube stał się „must have” każdej marki, jakie funkcje społecznościowe są w nim najważniejsze (i jakich ER możemy się spodziewać), jak wpływa na SEO i jak można spiąć go bezpośrednio z działaniami sprzedażowymi. Słuchacze dowiedzą się również jak to wszystko stworzyć i najskuteczniej wypromować oraz przede wszystkim, dlaczego możemy swobodnie mówić, że „YouTube stał się nowym, lepszym fan pagem”.

#Marketing

Kamil Bolek

Grupa LTTM(LifeTube,TalentMedia,Gameset)