iSknowledge: Jestem Customer Happiness Managerem. W jaki sposób dbam o uczestników iS?
Klimat tworzą ludzie, którzy są największą wartością każdej konferencji. To oni nadają jej rytm, dodają energii oraz dzielą się z nami tym, co najlepsze - uśmiechem i… wartościowym feedbackiem. Co jest ważne w pracy event managera?
Atka Kruszczyńska, Customer Happiness Manager w infoShare Conference. Jej praca to wynik połączenia analitycznej precyzji, niezawodnej intuicji i głosu serca. Dba o to, by każdy uczestnik wyjątkowo przeżył konferencję i czerpał z niej pełnymi garściami - wiedzę, nowe kontakty biznesowe i koleżeńskie oraz dobrą zabawę. Łączy kompetencje customer service oraz event managera. Prywatnie pasjonatka kultury hip-hopowej.
Klimat tworzą ludzie, którzy są największą wartością każdej konferencji. To oni nadają jej rytm, dodają energii oraz dzielą się z nami tym, co najlepsze - uśmiechem i… wartościowym feedbackiem. Co jest ważne w pracy event managera? Oto 5 najważniejszych zasad, którymi kieruję się na co dzień w swojej pracy.
Zasada nr 1: POTRZEBY UCZESTNIKA INFOSHARE SĄ MOIMI POTRZEBAMI
Ile ludzi, tyle potrzeb. W pracy Event Managera ważna jest umiejętność zmiany perspektywy, by móc wsłuchać się w oczekiwania uczestników, zrozumieć je i zaadresować. Rzeczy oczywiste z punktu widzenia organizatora nie zawsze są klarowne dla osób, które nie mają na co dzień związku z organizacją eventów, stąd zawsze ja i cały team Event Managerów jesteśmy otwarci na sugestie.
Choć doświadczenie w mojej pracy jest istotne, to jest ono tylko dobrym doradcą. Zdecydowanie ważniejsze są dla mnie rozmowy z ludźmi, ich wartości, oczekiwania i samopoczucie. Ta otwartość i przekonanie o dobrych intencjach, pomagają mi w czerpaniu wiedzy o potrzebach naszych uczestników. Staram się wykorzystywać ją planując konferencję. Finalnie mamy przecież ten sam cel - czuć się dobrze podczas konferencji, czerpać inspiracje i cieszyć się wspaniałymi wspomnieniami.
Zasada nr 2: DREAM TEAM TO JA I UCZESTNIK INFOSHARE
Nasz “produkt” to dostęp do wiedzy i inspiracji, a więc biletowana, płatna konferencja. Mimo wszystko uczestnicy infoShare nie są wprost naszymi klientami. Do każdego z Was podchodzimy partnersko, bo wspólnie - ramię w ramię - tworzymy wyjątkową społeczność skupioną wokół nowych technologii. Tylko takie podejście daje nam gwarancję Waszego zadowolenia, ale również szczerego feedbacku. Dzięki temu, co roku otrzymujemy od Was setki ankiet, w których dzielicie się spostrzeżeniami na temat prelegentów, ich wystąpień, organizacji venue czy side eventów. Wasze zaangażowanie to dla nas największa wartość, a im więcej zadowolonych uczestników infoShare, tym większa satysfakcja z pracy i nadzieja na sukces kolejnej edycji konferencji.
Zasada nr 3: ISTNIEJĄ TYLKO MĄDRE PYTANIA I WYCZERPUJĄCE ODPOWIEDZI
Nie ma głupich pytań, a już na pewno nie podczas infoShare! Do dyspozycji uczestników podczas konferencji jesteśmy my - organizatorzy oraz armia wolontariuszy. Wszystko po to, by nic, poza zdobywaniem wiedzy, nie zaprzątało Waszej głowy. Jesteśmy przygotowani i przeszkoleni, by móc odpowiedzieć na każde pytanie. Nie wahajcie się kierować do nas swoich wątpliwości. Wskażemy drogę, podpowiemy, kiedy wystąpi Wasz ulubiony prelegent, jak dotrzeć na After Party i gdzie smacznie zjeść. Porozmawiajmy!
Zasada nr 4: ZWOLNIJ! TO JEDYNY SPOSÓB, BY SZYBCIEJ DOTRZEĆ DO CELU
Czas konferencji jest dla ekipy infoShare bardzo intensywny. Pokonujemy dziesiątki kilometrów, jesteśmy w kilku miejscach jednocześnie i gasimy pożary. Na każdej konferencji zdarzają się bowiem nieprzewidziane sytuacje, które wymagają zaangażowania organizatorów. Trudno złapać oddech, ale to jedna z zasad, którymi się kieruję. Staram się zwolnić, zatrzymać i pomyśleć o Was - naszych uczestnikach. Zastanawiam się, jak się czujecie w danej przestrzeni i czy możemy na bieżąco coś usprawnić, by Wasze doświadczenia podczas infoShare były tylko dobre. Dzięki uważności udaje się ulepszać nawet najmniejsze elementy, które mają ogromny wpływ na naszą konferencyjną rzeczywistość. W tym wypadku ważne jest również spojrzenie z innej perspektywy, o którym wspominałam na początku. Spojrzenie na konferencję Waszymi oczami daje zawsze pozytywny efekt.
Zasada nr 5: OTWARTOŚĆ I UWAŻNOŚĆ KLUCZEM DO SUKCESU
Na koniec zostawiłam moją ulubioną zasadę. Niezależnie od tego co dzieje się wokół, to otwartość i uważność pozwolą na znalezienie wyjścia z każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji. Nasze nastawienie jest bardzo ważne i ma ogromny wpływ na atmosferę, którą tworzymy podczas eventu, a to przecież jego najważniejsza składowa.
Relacje międzyludzkie to z pozoru prosta rzecz, bo jaka w tym trudność, żeby porozmawiać z drugim człowiekiem i wsłuchać się w jego potrzeby? Jak widać, jest to spore wyzwanie, dlatego w momencie, kiedy dopadną Cię wątpliwości - zatrzymaj się, weź głęboki oddech i popatrz sercem. Ono będzie znało zawsze najlepszą odpowiedź!
A jeśli serce podpowiada Ci, by do mnie napisać i porozmawiać o tym, w jaki sposób spełniam się w roli Customer Happines Managera - napisz do mnie: akruszczynska@infoshare.pl lub poprzez profil na LinkedInie :).
Gallery:
Tags:
See also:
LATEST NEWS
Generatywne AI w codzienności marketera — co zmieniło? 28.03.2024
Tegoroczny Infoshare pełen atrakcji! Poznajcie nasze sceny. 13.03.2024
Co musisz potrafić, żeby tworzyć wysokiej jakości voiceboty? 12.03.2024
Poznaj sekrety najlepszych! Top speakerzy na Infoshare’24 12.03.2024
Call For Speakers, czyli jak zostać prelegentem na konferencji Infoshare? 27.02.2024