07.12.2018

iSknowledge: Jestem Customer Happiness Managerem. W jaki sposób dbam o uczestników iS?

Klimat tworzą ludzie, którzy są największą wartością każdej konferencji. To oni nadają jej rytm, dodają energii oraz dzielą się z nami tym, co najlepsze - uśmiechem i… wartościowym feedbackiem. Co jest ważne w pracy event managera?

07.12.2018, added by Atka Kruszczyńska, Paulina Bochenek-Styrylska

Atka Kruszczyńska, Customer Happiness Manager w infoShare Conference. Jej praca to wynik połączenia analitycznej precyzji, niezawodnej intuicji i głosu serca. Dba o to, by każdy uczestnik wyjątkowo przeżył konferencję i czerpał z niej pełnymi garściami - wiedzę, nowe kontakty biznesowe i koleżeńskie oraz dobrą zabawę. Łączy kompetencje customer service oraz event managera. Prywatnie pasjonatka kultury hip-hopowej.

 

Klimat tworzą ludzie, którzy są największą wartością każdej konferencji. To oni nadają jej rytm, dodają energii oraz dzielą się z nami tym, co najlepsze - uśmiechem i… wartościowym feedbackiem. Co jest ważne w pracy event managera? Oto 5 najważniejszych zasad, którymi kieruję się na co dzień w swojej pracy.


 

Zasada nr 1: POTRZEBY UCZESTNIKA INFOSHARE SĄ MOIMI POTRZEBAMI

Ile ludzi, tyle potrzeb. W pracy Event Managera ważna jest umiejętność zmiany perspektywy, by móc wsłuchać się w oczekiwania uczestników, zrozumieć je i zaadresować. Rzeczy oczywiste z punktu widzenia organizatora nie zawsze są klarowne dla osób, które nie mają na co dzień związku z organizacją eventów, stąd zawsze ja i cały team Event Managerów jesteśmy otwarci na sugestie. 

Choć doświadczenie w mojej pracy jest istotne, to jest ono tylko dobrym doradcą. Zdecydowanie ważniejsze są dla mnie rozmowy z ludźmi, ich wartości, oczekiwania i samopoczucie. Ta otwartość i przekonanie o dobrych intencjach, pomagają mi w czerpaniu wiedzy o potrzebach naszych uczestników. Staram się wykorzystywać ją planując konferencję. Finalnie mamy przecież ten sam cel - czuć się dobrze podczas konferencji, czerpać inspiracje i cieszyć się wspaniałymi wspomnieniami.

 

Zasada nr 2: DREAM TEAM TO JA I UCZESTNIK INFOSHARE

Nasz “produkt” to dostęp do wiedzy i inspiracji, a więc biletowana, płatna konferencja. Mimo wszystko uczestnicy infoShare nie są wprost naszymi klientami. Do każdego z Was podchodzimy partnersko, bo wspólnie - ramię w ramię - tworzymy wyjątkową społeczność skupioną wokół nowych technologii. Tylko takie podejście daje nam gwarancję Waszego zadowolenia, ale również szczerego feedbacku. Dzięki temu, co roku otrzymujemy od Was setki ankiet, w których dzielicie się spostrzeżeniami na temat prelegentów, ich wystąpień, organizacji venue czy side eventów. Wasze zaangażowanie to dla nas największa wartość, a im więcej zadowolonych uczestników infoShare, tym większa satysfakcja z pracy i nadzieja na sukces kolejnej edycji konferencji. 

 

Zasada nr 3: ISTNIEJĄ TYLKO MĄDRE PYTANIA I WYCZERPUJĄCE ODPOWIEDZI

Nie ma głupich pytań, a już na pewno nie podczas infoShare! Do dyspozycji uczestników podczas konferencji jesteśmy my - organizatorzy oraz armia wolontariuszy. Wszystko po to, by nic, poza zdobywaniem wiedzy, nie zaprzątało Waszej głowy. Jesteśmy przygotowani i przeszkoleni, by móc odpowiedzieć na każde pytanie. Nie wahajcie się kierować do nas swoich wątpliwości. Wskażemy drogę, podpowiemy, kiedy wystąpi Wasz ulubiony prelegent, jak dotrzeć na After Party i gdzie smacznie zjeść. Porozmawiajmy! 

 

Zasada nr 4: ZWOLNIJ! TO JEDYNY SPOSÓB, BY SZYBCIEJ DOTRZEĆ DO CELU

Czas konferencji jest dla ekipy infoShare bardzo intensywny. Pokonujemy dziesiątki kilometrów, jesteśmy w kilku miejscach jednocześnie i gasimy pożary. Na każdej konferencji zdarzają się bowiem nieprzewidziane sytuacje, które wymagają zaangażowania organizatorów. Trudno złapać oddech, ale to jedna z zasad, którymi się kieruję. Staram się zwolnić, zatrzymać i pomyśleć o Was - naszych uczestnikach. Zastanawiam się, jak się czujecie w danej przestrzeni i czy możemy na bieżąco coś usprawnić, by Wasze doświadczenia podczas infoShare były tylko dobre. Dzięki uważności udaje się ulepszać nawet najmniejsze elementy, które mają ogromny wpływ na naszą konferencyjną rzeczywistość. W tym wypadku ważne jest również spojrzenie z innej perspektywy, o którym wspominałam na początku. Spojrzenie na konferencję Waszymi oczami daje zawsze pozytywny efekt.

 

Zasada nr 5: OTWARTOŚĆ I UWAŻNOŚĆ KLUCZEM DO SUKCESU

Na koniec zostawiłam moją ulubioną zasadę. Niezależnie od tego co dzieje się wokół, to otwartość i uważność pozwolą na znalezienie wyjścia z każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji. Nasze nastawienie jest bardzo ważne i ma ogromny wpływ na atmosferę, którą tworzymy podczas eventu, a to przecież jego najważniejsza składowa.
    
Relacje międzyludzkie to z pozoru prosta rzecz, bo jaka w tym trudność, żeby porozmawiać z drugim człowiekiem i wsłuchać się w jego potrzeby? Jak widać, jest to spore wyzwanie, dlatego w momencie, kiedy dopadną Cię wątpliwości - zatrzymaj się, weź głęboki oddech i popatrz sercem. Ono będzie znało zawsze najlepszą odpowiedź!

A jeśli serce podpowiada Ci, by do mnie napisać i porozmawiać o tym, w jaki sposób spełniam się w roli Customer Happines Managera - napisz do mnie: akruszczynska@infoshare.pl lub poprzez profil na LinkedInie :).


 

Gallery:

Tags:


See also:

LATEST NEWS

Tags

HAVE ANY IDEA FOR CONTENT?

Contact the editorial team at:

news@infoshare.pl